Nová Dorsoduro 900 nabízí vrcholný požitek z jízdy. 95,2 koní, výběr ze tří palivových map a ovládání plynu Ride-By-Wire uspokojí i ty nejnáročnější jezdce. Svou úrovní výkonu a vybavení je v přímé konkurenci s většími stroji. Na rozdíl od svých mnohem dražších motocyklů Dorsoduro nabízí bezkonkurenční poměr mezi výkonem, vybavením, kvalitou a cenou. Je ideální nejen pro zkušené jezdce, ale díky možnosti výběru ze tří palivových map si Dorsoduro oblíbí i méně zkušení jezdci.

design ZZ.png

Rovnováha mezi tvarem a funkcí

Projekt Aprilia Dorsoduro 900 se zaměřil na potěšení z jízdy. Z tohoto důvodu je kapotáž redukována na nezbytné minimum, stejně jako se inženýři vzdali všeho, co není důležité pro sportovní výkony a maximální potěšení z jízdy. Na druhé straně hrají zásadní roli technické prky, které jsou neodmyslitelnou součástí konstrukce a designu. Úzké propojení se světem motoristického sportu naznačují například chrániče rukou na řídítkách a plocha pro startovní číslo vpředu.

jednotka ZZ.png

Nová elektronická řídicí jednotka

Elektronická řídicí jednotka motoru Marelli 7 SM je nová a výkonnější. Jedná se o stejný hardware, který se používá v motocyklech s motory V4 z Noale. Řídicí jednotka komunikuje s novým systémem zcela elektronického ovládání škrticích klapek „ride-by-wire“, který je kompletně integrován do rukojeti plynu. Tento systém umožňuje ještě preciznější řízení tvorby směsi paliva a vzduchu na základě mnoha parametrů, včetně otáček motoru, zařazeného převodového stupně, polohy rukojeti plynu a teploty

parametry ZZ.png

Lepší výkonové parametry modernizovaného vidlicového dvouválce

Aprilia vyvinula novou jednotku se zdvihovým objemem 900 cm3 na základě dvouválce s válci do V/90° a zdvihovým objemem 750 cm3, který je proslulý a oblíbený pro svůj charakter a spolehlivost. Cílem bylo dosáhnout vyššího točivého momentu a rychlejších reakcí v oblastech nízkých a středních otáček pro vzrušující zážitky z jízdy. Motor Aprilia „V-twin“ byl za tím účelem v mnoha detailech modernizován.

Dostupné v těchto barvách

1
2

Motor

Typ motoruAprilia V90 Podélný 90 ° V-twin motor, 4-takt, kapalinou chlazený, vačkový hřídel s dvojitou hlavou se systémem časování se smíšeným převodem / řetězem, čtyři ventily na válec, systém Ride-by-wire
Zdvihový objem896.1 ccm
Maximální výkon70.0 kW při 8 750 ot./min.
Převodovka6 rychlostí

Rám

Systém předního odpruženíUpside-down hydraulická teleskopická vidlice Ø 41 mm se stavitelnou tuhostí a předpětím pružiny.
Systém zadního odpruženíHliníková houpačka s výztužným nosníkem. Hydraulický tlumič s nastavitelným prodloužením a předpětí pružiny 
Přední brzdaDuální plovoucí kotouče z nerezové oceli ∅ 320 mm. 
Zadní brzdaDisk z nerezové oceli ∅240 mm. 

Rozměry

Suchá hmotnost212 kg
Rozvor 1 515 mm
Výška sedla870 mm
Kapacita palivové nádrže12 l

 

Barth GO

Martin Blažek

prodejce motocyklů Aprilia
martin.blazek@motocentrum-barth.cz
778 716 198

Fotogalerie a video

g_1
g_2
g3
g4