Aprilia Shiver 900 MY18

Shiver 900 MY18

Shiver ve své kategorii nabízí nadstandardní výbavu. Ať už jde od velice tuhý a přesný podvozek, radiální brzdové třmeny s opancéřovanými hadicemi nebo o elektronický plyn Ride by Wire s možností volby ze tří pavivových map. Díky této technologii je motocykl vhodný i pro méně zkušené jezdce. Véčkový motor nabízí se svým velkým výkonem a se spojením s kvalitními komponenty podvozku nevšední sportovní zážitky. To vše je podtrženo neotřelým itaským designem s velmi kvalitním zpracováním.

TU_1.jpg

Design: nekonvenční sportovní motocykl bez kapotáže

Nová Aprilia Shiver 900 je nekonformním motocyklem bez kapotáže, který klade ještě větší důraz na osobitý design: od příčného sacího potrubí, které „objímá“ přední část motocyklu, až po charakteristickou kompaktní záď s výfukovým potrubím, vedeným pod sedlem. Nové vnější části motocyklu – boční kryty palivové nádrže, boční panely, záď, přední blatník – se prezentují v dalekosáhle modernizovaném estetickém pojetí.

TU_2.jpg

Motor: vyšší točivý moment znamená ještě více potěšení z jízdy

Nový motor Euro 4 má větší zdvihový objem 900 cm3 místo 750 cm3 u původní verze. Tohoto zvýšení bylo dosaženo prodloužením zdvihu, čímž se výrazně zvýšil točivý moment v oblasti středních otáček. Z toho vyplývají rychlejší reakce během akcelerace a na výjezdu ze zatáčky. Maximální točivý moment 90 N.m při 6500 min-1 zaručuje ryzí potěšení z jízdy. To bylo jedním z hlavních cílů pro inženýry značky Aprilia při konstrukci nového dvouválce. Výkon se zvýšil na více než 95 k, což zohledňuje rozhodnutí zachovat soulad s legislativními limity, aby bylo možné získat rovněž schválení verze s výkonem omezeným na 35 kW, kterou mohou řídit držitelé řidičského oprávnění A2.

TU_3.jpg

Konstrukce podvozku odpovídající tradicím značky Aprilia

Vyšší úrovni výkonových parametrů nového motoru byla dokonale přizpůsobena vyspělá konstrukce podvozku, která umožňuje snadnou a intuitivní ovladatelnost, ale zároveň i neuvěřitelně vysokou úroveň jízdních výkonů, které jsou v nejlepší tradici značky Aprilia ve své kategorii jednoduše bezkonkurenční. Kombinovaná konstrukce rámu z ocelových trubek a hliníkových desek zaručuje příkladnou tuhost a extrémně kompaktní rozměry motocyklu. Navíc umožňuje bezproblémovou jízdu začínajícím jezdcům a poskytuje maximální potěšení z jízdy náročným jezdcům s bohatými zkušenostmi a velkými dovednostmi.

Dostupné v těchto barvách

barva_1

Motor

Typ motoruPodélný 90 ° V-twin motor, 4-takt, kapalinou chlazený, čtyři ventily na válec 
Zdvihový objem896,1 ccm
Maximální výkon70 kW při 8 750 ot./min.
Převodovka6 rychlostí

Rám

Systém předního odpruženíUpside-down hydraulická teleskopická vidlice Ø 41 mm se stavitelnou tuhostí a předpětím pružiny.
Systém zadního odpruženíHliníková houpačka s výztužným nosníkem. Hydraulický tlumič s nastavitelným prodloužením a předpětí pružiny Pojezd kola 130 mm.
Přední brzdaDuální plovoucí kotouče z nerezové oceli ∅ 320 mm. Radiální čtyřpístové třmeny.
Zadní brzdaDisk z nerezové oceli ∅240 mm. Jeden píst třmen. Kovová opletená brzdová hadice

Rozměry

Suchá hmotnost193 kg
Rozvor 1 465 mm
Výška sedla810 mm
Kapacita palivové nádrže15 l

Tento motocykl je dostupný také s 35 kW pro řidičské oprávnění A2.

Barth

Mgr. Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů Aprilia
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641

Fotogalerie a video

galerie_1
galerie_2
galerei_3
Galerie_4