Shiver ve své kategorii nabízí nadstandardní výbavu. Ať už jde od velice tuhý a přesný podvozek, radiální brzdové třmeny s opancéřovanými hadicemi nebo o elektronický plyn Ride by Wire s možností volby ze tří pavivových map. Díky této technologii je motocykl vhodný i pro méně zkušené jezdce. Véčkový motor nabízí se svým velkým výkonem a se spojením s kvalitními komponenty podvozku nevšední sportovní zážitky. To vše je podtrženo neotřelým itaským designem s velmi kvalitním zpracováním. Navíc se tento model oproti základnímu pyšní navigací.

TU_1.jpg

Technologie

K ovládání pokročilých funkcí motocyklu slouží 4,3´´ TFT displej, který využívá integrovaného senzoru pro zajištění dokonalé čitelnosti všech informací bez ohledu na podmínky. Zobrazované funkce zahrnují otáčkoměr, rychloměr, indikátor převodového stupně, teplotu vzduchu a chladicí kapaliny, mapu motoru a hodiny.

Praktický joystick na levé straně umožňuje jezdcům procházet klíčové parametry motocyklu a vybrat ty, které nejlépe vyhovují aktuálním podmínkám a požadavkům. Každý nový Shiver 900 je dodáván se systémem APRILIA MIA, který propojí váš chytrý telefon s motocyklem pomocí speciální aplikace V4-MP a přemění displej do rozšíření samotného telefonu, což je užitečné nejen pro navigaci, ale také pro přístup ke všem jízdním funkcím.

TU_2.jpg

Motor

Srdcem Aprilie Shiver 900 je výkonný dvouválec o objemu 900 cm3, který je schopen poskytnout maximální točivý moment v jakýchkoli otáčkách. Od okamžiku, kdy Aprilia Shiver 900 dorazila v roce 2007 na scénu, představovala přelom ve světě dvou kol a také v aktuální evoluci tomu není jinak. Ve skutečnosti byl Shiver prvním motocyklem ve své kategorii, který řídil elektroniku škrticí klapky motoru pomocí technologie Ride-by-Wire, což je technologie značky Aprilia, která byla odvozena přímo ze závodního světa.

TU_3.jpg

Podvozek

Podvozek lze popsat několika slovy: perfektně vyladěný, snadno ovladatelný, intuitivní, a tak výkonný, že se opravdu nemusí obávat žádného soupeře v této kategorii. Jeho ocelový mřížový rám s hliníkovými bočnicemi poskytuje tuhost a kompaktnost, díky čemuž je Shiver ideální pro hladký průjezd jakéhokoli typu trasy. Boční poloha tlumiče pak zvyšuje hbitost a optimalizuje výkon motoru.

Dostupné v těchto barvách

barva_1
barva_2
barva_3

Motor

Typ motoruAprilia V90 podélně uložený čtyřtaktní motor 90° V-twin, kapalinou chlazený, dvojitý horní vačkový hřídel se smíšeným převodovým / řetězovým systémem časování, čtyři ventily na válec 
Zdvihový objem896,1 ccm
Maximální výkon70 kW (95,2 k) při 8750 otáčkách
SpojkaKombinovaná mokrá spojka, hydraulicky ovládaná 
Převodovka6 rychlostí

Rám

Systém předního odpruženíUpside-down vidlice,  41 mm. Nastavitelné tlumení odskoku a předpětí pružiny. Zdvih kola 130 mm. 
Systém zadního odpruženíKyvná vidlice z hliníkové slitiny s výztužnými nosníky. Hydraulický tlumič s nastavitelným prodloužením a předpětím pružiny. Zdvih kola 130 mm. 
Přední brzdaDuální plovoucí disky z nerezové oceli  320 mm. Radiální čtyřpístové třmeny. Kovem opletená brzdová hadice. 
Zadní brzda 240 mm disk z nerezové oceli. Jednopístový třmen. Kovem opletená brzdová hadice. Dvoukanálový systém ABS Continental. 

Rozměry

Suchá hmotnost199 kg
Rozvor 1 465 mm
Výška sedla810 mm
Kapacita palivové nádrže15 l

Tento motocykl je dostupný také s 35 kW pro řidičské oprávnění A2.

Barth GO

Martin Blažek

prodejce motocyklů Aprilia
martin.blazek@motocentrum-barth.cz
778 716 198

Fotogalerie a video

galerie_1
galerie_2
galerie_3
galerie_4