NEJNOVĚJŠÍ A NEJPŮSOBIVĚJŠÍ ČLEN DYNASTIE SPORTOVNÍCH „NAHÁČŮ“

Historicky nejrychlejší a nejsportovnější motocykl bez kapotáže byl odvozen přímo z modelu RSV4, sedminásobného mistra světa v závodech superbiků. Nová evoluční verze poskytuje výjimečné výkony. Nový sofistikovaný systém elektronického řízení zahrnuje soubor vyspělých systémů pro řízení jízdní dynamiky včetně systému APRC, funkce Cornering ABS pro optimalizované brzdění v zatáčkách, omezovače rychlosti pro jízdu uličkou v boxech a tempomatu.

Nenapodobitelný motor V4 o výkonu 175 k splňuje emisní normu Euro 4 bez jakýchkoli kompromisů pro vynikající výkonovou charakteristiku. Vylepšen byl také podvozek včetně brzdové soustavy.

TU_1.jpg

Motor Euro 4 se stejně vzrušujícími výkony

Tuono V4 1100 je jediným motocyklem bez kapotáže, jehož pohon zajišťuje čtyřválec s válci do V/65° a jedinečnou výkonovou charakteristikou. Úzké sevření řad válců umožňuje extrémně krátkou konstrukci, která optimalizuje umístění těžiště motocyklu a vytváří předpoklady pro realizaci kompaktního podvozku. Změny tohoto evolučního stupně italského motoru V4 přinesly jeden soulad s emisní normou Euro 4, ale také ještě vyšší úroveň celkové spolehlivosti a výkonu při zachování skvělého charakteru a úchvatného zvuku, který fanoušci motocyklů tak milují.

TU_2.png

Podvozek a brzdy přímo z nového modelu RSV4

Nová modelová řada Tuono V4 na jedné straně nabízí pověstnou ovladatelnost a stabilitu bez kompromisů a díky rámu, jehož konstrukce je úzce spřízněná s rámem modelu Aprilia RSV4, sedminásobného mistra světa v závodech superbiků, a na druhé straně přichází s důležitými inovacemi v konstrukci brzdové soustavy a odpružení. Přední brzdy Bremio jsou přímo převzaty z nového modelu RSV4 a spoléhají na dvojici nových ocelových brzdových kotoučů, jejichž průměr byl zvětšen na 330 mm.

TU_3.png

Kompletně nové elektronické systémy

Největší inovace modelu Aprilia Tuono V4 jsou spjaty s elektronickými systémy, které byly vždy považovány za „nejlepší ve své třídě“. Mezi nimi vyniká systém APRC (Aprilia Performance Ride Control), patentovaný soubor systémů pro řízení jízdní dynamiky, odvozený přímo z vítězných technologií používaných v závodech superbiků. Jedná se o nekomplexnější a nejsofistikovanější systém svého druhu na trhu.

Dostupné v těchto barvách

barva_1
barva_2

Motor

Typ motoruPodélně uložený, čtyřdobý, kapalinou chlazený čtyřválec Aprilia s válci do V/65°, DOHC, čtyři ventily na válec
Zdvihový objem1077 cm³
Maximální výkon175 k (129 kW) při 11 000 min-1
Typ spojkyVícelamelová spojka v olejové lázni s mechanickým ovládáním prokluzu
Převodovka6stupňová kazetová převodovka

Rám

RámDvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků a výlisků. 
Přední brzdaDva plovoucí brzdové kotouče ∅ 330 mm s lehkými třecími plochami z ušlechtilé oceli a šestibodovým uchycením. Radiální jednodílné třmeny Brembo M50 se 4 protilehlými pístky ∅ 30 mm. Spékané brzdové obložení. Radiální čerpadlo a tlakové hadice brzdové soustavy s kovovým opletením.
Zadní brzdaBrzdový kotouč ∅ 220 mm; plovoucí brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými pístky ∅32 mm. Spékané brzdové obložení. Hlavní brzdový válec s integrovaným zásobníkem a tlakové hadice brzdové soustavy s kovovým opletením.

Rozměry

Celková délka2070 mm
Celková šířka810 mm
Celková výška1120 mm
Výška sedla825 mm
Rozvor kol1450 mm
Minimální světlá výška135 mm
Kapacita palivové nádrže18,5 litru (včetně nouzové zásoby paliva 4,0 litru)
Pohotovostní hmotnost209 kg (s plnou palivovou nádrží)

 

Barth

Mgr. Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů Aprilia
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641

Fotogalerie

galerie_1
galerie_2
galerie_3
galerie_4

Další materiály ke stažení