Díky němu poběží motor každý den. Tvoje srdce bije v rytmu BMW F 750 GS. Je tvojí jízdenkou k dobrodružství. Protože s vyváženým všestranným endurem ovládneš všechny cesty, bez ohledu na jejich povrch a rozšíříš si své horizonty - protože chceš víc. Model F 750 GS přináší větší výkon, větší pohodlí, více z ducha GS. S F 750 GS pocítíš motor se silným charakterem a vychutnáš si jeho snadné ovládání. Zatímco objevuješ svět, máš svůj stroj bezpečně pod kontrolou díky automatické kontrole stability (ASC) a systému ABS. A s volitelnou konektivitou, která je zahrnuta v základní ceně, získáš 6,5palcový displej TFT, kde se kromě jiného zobrazí, kam máš zatočit na křižovatce nebo kdo ti právě volá. Přehledně a stručně – bez rozptylování pozornosti od dění na silnici. Cesta k dalším zážitkům je – také díky malé výšce sedla – snazší než kdy předtím.
Díky snadné manipulaci, vysokému pohodlí a možnosti sníženého podvozku vstoupíš do světa GS snáze, než kdy předtím. Pro dokonalé usazení lze u F 750 GS různě upravovat výšku sedla, od snížených 770 mm až do 830 mm. A navíc: uvolněná, ale přesto aktivní poloha sedla a variabilní ergonomika podpoří aktivní bezpečnost a pohodlné cestování.
Chtěl by sis vychutnat na svém F 750 GS elegantní výkon? Pak je pro dokonalým řešením styl Exclusive v barvě matné metalízy Stereo. Tento styl, s pozinkovaným chráničem chladiče, velkými písmeny GS a s ráfky v barvě šedé žuly, je pro F 750 GS dokonalým „oblekem“. Jeho vkusný vzhled završují černošedá sedačka, dva chrániče rukou a stříbrná vidlice řidítek.
S BMW F 750 GS přichází pokrok s inteligencí - s konektivitou: díky ní si můžeš připojit svůj chytrý telefon prostřednictvím funkce Bluetooth ke svému F 750 GS a ovládat celou řadu inovativních funkcí pomocí intuitivního multifunkčního ovladače, umístěného na řidítkách. Ty se pak zobrazují na 6,5palcovém displeji TFT. Navigace konektivity ti krok za krokem ukáže cestu prostřednictvím výjimečně přehledného zobrazení přímo na displeji. A navíc: ve spojení s komunikačním systémem od BMW Motorrad je telefonování hrou – ať už hovory přijímáš nebo voláš. Protože připojením svého chytrého telefonu k multifunkčnímu ovládači můžeš vstupovat do seznamu kontaktů a vybírat si v něm. Pomocí tohoto komunikačního systému si dokonce můžeš do svého chytrého telefonu připojit hudbu a přehrávat si ji za jízdy. A to vždy intuitivně a bez rozptylování – aniž bys odpoutal pozornost od řízení.
Typ motoru | Vodou chlazený, řadový čtyřtaktní dvouválcový motor, čtyři ventily na válec, dvě vačkové hřídele nad hlavou, suché mazání z olejové vany |
Vrtání/zdvih | 84 mm x 77 mm |
Zdvihový objem | 853 cm³ |
Jmenovitý výkon | 57 kW (77 koní) při 7 500 ot./min. Volitelně (OE) snížení výkonu na 35 kW (48 koní) při 6 500 ot./min. |
Max. točivý moment | 83 Nm při 6 000 ot. /min. Volitelně (OE) snížení výkonu: 63 Nm při 4 500 ot./min. |
Kompresní poměr | 12,7 : 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování |
Kontrola emisí | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | 190 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 4,1 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 98 g/km |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 91 (RON) |
Alternátor | alternátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V/10 Ah, bezúdržbová |