BMW Motorrad F 850 GS

F 850 GS

Žiješ pro tuhle výzvu. Kde to ostatní otočí, ty pokračuješ v jízdě. Překonáváš hranice. Z překážek se stávají možnosti. V žilách ti koluje dobrodružství. V sedle F 850 GS se díky 21palcovému přednímu kolu snadno staneš mistrem terénní stopy. Důležité je, že tě tvůj přístup a zvědavost pohánějí kupředu – bez ohledu na to, jak daleko chceš s F 850 GS dojet. A bez ohledu na to, jestli se rozhodneš jet blátem: s volitelnou možností Connectivity máš vždy přístup k navigaci, telefonu, médiím i údajům o motocyklu. Jasně a přehledně na 6,5palcovém dipleji TFT – bez jakéhokoliv rozptylování. Díky tomu máš víc času na to, co je podstatné. A můžeš objevovat, co se skrývá za obzorem.

TU_1.jpg

Vnitřní drive

Zvědavost a žízeň po objevování jsou tvým pohonem. Dvouválcový řadový motor o výkonu 70 kW (95 koní) ti bude oporou v každém úsilí – jeho předností je vysoký točivý moment a živý charakter. Tenhle motor ohromí svým zvukem, ale také hospodárným provozem a vždy mimořádným výkonem. Objev neznámé s F 850 GS!

TU_2.jpg

Ve svém živlu

Tvoje myšlenky patří volnosti, tvůj pohled je upřen na silnici před tebou. Řídíš, řadíš a brzdíš na svém F 850 GS skoro instinktivně – tvoje pohyby jsou neopakovatelné: jsi ve svém živlu, jsi plně soustředěn na dobrodružství. A díky ergonomice typické pro GS, řídíš vzpřímeně a sebevědomě, čímž říkáš, že vždy pojedeš dál.  

TU_3.jpg

Nová chuť do života

Pro náročné použití v terénu má F 850 GS kola s výpletem a s bezdušovými pneumatikami. Díky nim dosáhneš nových cílů, vyšší ligy, dalšího poryvu adrenalinu. Tvůj odjezd do neznáma je teď také bezpečnější díky „inteligentnímu tísňovému volání“ – neboli eCall: v naléhavých případech spustí jezdec systém umístěný na řidítkách zmáčknutím tlačítka a přivolá pomoc. V závislosti na situaci se eCall spouští automaticky a pomáhá zajistit rychlejší odezvu tísňových služeb – ať jsi kdekoliv.

Dostupné v těchto barvách

BARVA_1
BARVA_2
BARVA_3

Motor

Typ motoruVodou chlazený, řadový čtyřtaktní dvouválcový motor, čtyři ventily na válec, dvě vačkové hřídele nad hlavou, suché mazání z olejové vany 
Vrtání/zdvih84 mm x 77 mm 
Zdvihový objem853 cm³
Jmenovitý výkon70 kW (95 koní) při 8 250 ot./min.
snížení výkonu u originální výbavy 35 kW (48 koní) při 6 500 ot./min.
originální výbava - RON91 bezolovnatý benzín: 66 kW (90 koní) při 8 000 ot./min
Max. točivý moment92 Nm při 6 250 ot./min.
snížení výkonu u originální výbavy: 63 Nm při 4 500 ot./min.
originální výbava - RON91 bezolovnatný benzín: 86 Nm při 6 250 ot./min.
Kompresní poměr12,7 : 1
Systém vstřikováníElektronické vstřikování 
Kontrola emisí3cestný katalyzátor s uzavřenou smyčkou, emisní standard EU-4

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostpřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC4,1 l 
Emise CO2 podle normy WMTC98 g/km
Typ palivaBezolovnatý super s minimálním oktanovým číslem 95 (RON)
originální výbava - bezolovnatý benzín s minimálním oktanovým číslem 91 (RON)

 

Elektrický systém

AlternátorAlternátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon)  
Baterie12 V/10 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

GALERIE_1
GALERIE_2
GALERIE_3
GALERIE_4