BMW Motorrad R 1250 GS

R 1250 GS

Nové BMW R 1250 GS: koncentrovaný a působivý výkon. S novým BMW R 1250 GS si vychutnáš výkon nového boxeru ještě více. Zvýšení výkonu motoru perfektně poznáš při jízdě – 136 k a 1250 cm³. Variabilní řídící systém vačkových hřídelí BMW ShiftCam zajišťuje vynikající přenos výkonu ve vysokých i nízkých otáčkách motoru. Ať už ve městě, na dálnici nebo samozřejmě v terénu: s každým metrem pocítíš větší svobodu a radost z jízdy. Nové styly a barvy, mnohé technické detaily a vzrušující možnosti individualizace zesilují charakter nového BMW R 1250 GS.

TU_1.jpg

Výkon, účinnost, ovladatelnost

Dvouválcový boxer nového R 1250 GS fascinuje svou rozmanitostí již od prvního okamžiku. Jeho charakter je nezaměnitelný – v každém rozsahu otáček motoru. Nabízí i při nízké rychlosti vyšší výkon a hladký chod. Variabilní řízení vačkového hřídele BMW ShiftCam zajišťuje výkonnější křivku točivého momentu v celém rozsahu otáček motoru, a umožňuje tak větší kontrolu v každé jízdní situaci. Dodá potřebný výkon, kdykoliv ho budeš potřebovat. Vyšší objem motoru, vyšší výkon – vyšší účinnost. Silný výkon a možnost méně často řadit podporuje suverénní jízdu. Ve zkratce: Cítíš přímo energii motoru pod sebou.

TU_2.jpg

Dynamic Brake Control

DBC tě podpoří při nouzovém brzdění tím, že brání často nežádoucímu přidání plynu v extrémní situaci. Takový zákrok snižuje točivý moment motoru. Zároveň se zvyšuje brzdná síla na zadní kolo. Výsledek: větší bezpečnost díky co nejlepšímu využití brzdné schopnosti pro stabilizaci motocyklu a zkrácení brzdné dráhy. 

Motor.jpg

Dvouválcový boxer

Nová generace dvouválcového motoru boxer potřebuje novou technologii: BMW ShiftCam. Výsledkem je větší výkon v celém rozsahu – zejména v nižších otáčkách motoru. Tím se zvyšuje energetická účinnost, tedy velmi hladký chod motoru. S vylepšeným dvouválcem dosahuje tradiční konstrukční princip nové úrovně výkonu a točivého momentu. Nová pohonná jednotka nadchne suverénním přenosem energie a obzvláště příjemným zvukem.

Dostupné v těchto barvách

P90401141_highRes_studio-takes-of-the-
P90401138_highRes_studio-takes-of-the-
P90401140_highRes_studio-takes-of-the-

Motor

Typ motoruDvouválcový čtyřtaktní vzduchem chlazený boxerový motor se dvěma vačkovými hřídeli poháněnými čelními ozubenými koly, jedním vyvažovacím hřídelem a variabilním ovládáním vačkového hřídele BMW ShiftCam.
Vrtání/zdvih102,5 mm x 76 mm  
Zdvihový objem1 254 cm³ 
Jmenovitý výkon100 kW (136 k) při 7 750 ot./min  
Max. točivý moment143 Nm při 6 250 ot./min  
Kompresní poměr12,5 : 1 
Systém vstřikováníElektronické vstřikování 
Čištění spalinRegulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostpřes 200 km/h 
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC4,75 l  
Emise CO2 podle normy WMTC110 g/km
Typ palivaPremium bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95 (RON), ovládání motoru (91 až 98 RON)

 

Elektrický systém

AlternátorAlternátor se jmenovitým výkonem 510 wattů
Baterie12 V / 11,8 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

GALERIE_2
GALERIE_3
GALERIE_4
1_UVODNI_FOTO