Jízda na motocyklu jako symbol čiré svobody: terén, zatáčky, rovinky. Každý metr se počítá. To je přesně tvůj styl. R nineT je dokonalým společníkem, a když jde o osobní naplnění, nemá díky nesčetným možnostem úprav téměř žádné limity. Charakter jeho vzduchem chlazeného motoru spolu s použitím nejmodernějších technologií tě neodolatelně pohání vpřed způsobem, který zřetelně pocítíš v plném točivém momentu. Již od samého začátku motocykl R nineT fascinoval motocyklové nadšence po celém svěě. Stimuluje, inspiruje a infikuje touhou.

sedlo.jpg

Zrozen k úpravám

Při vývoji R nineT jsme se již od počátku zaměřili na jeho modulový koncept: pro nejvyšší stupeň možností přizpůsobení. Bezpočet profesionálních a soukromých úprav prokazuje, kolik potenciálu R nineT má. Otevřené rozhraní v elektronice usnadní instalaci elektrických součástí. K tomu je promyšleně přidán oddělitelný rám. Koncovou část zadního rámu lze snadno demontovat: pro puristický a stylový vzhled pro jednotlivce nebo pro alternativní možnosti sedla. 

klasicky_boxer.jpg

Klasický boxer

Výkonný, vzduchem chlazený dvouválec (boxer) se zdvihovým objemem 1 170 cm³ a výkonem 81 kW (110 k) přináší vysoce dynamické rozdělení výkonu, a to i při nízkých otáčkách. Výsledek: každá jízda se promění v nezapomenutelný zážitek. A to jak ve městě, tak i na vesnické cestě. Současně také R nineT splňuje platnou emisní normu EU4. Standardní systém ABS BMW Motorrad a volitelný systém ASC (automatická kontrola stability) ti umožní přenést nezaměnitelnou dynamiku na silnici. Vidlici typu upside-down lze manuálně nastavit podle individuálních požadavků. Předpětí pružiny, tlaková a kompresní fáze jsou šité na míru tvému jízdnímu stylu. Nově navržený přístrojový panel s rychloměrem a otáčkoměrem tě spolehlivě informuje o všem, co potřebuješ vědět – kromě perfektního požitku z jízdy.

pohodlne_sedlo.jpg

Pohodlné sedlo, bezstarostná jízda

Dokonce i ergonomické vlastnosti R nineT perfektně doplňují celkový přirozený vzhled a dynamické jízdní vlastnosti. Zní to skoro jako paradox, ale navzdory výkonu motoru je zde zaměřeno na uvolněné zpomalení – s co největším potěšením z jízdy. Vyvážený ergonomický trojúhelník a stále poněkud plošší úhel zatáčení ti umožní objevovat nové trasy, a přitom sedět vzpřímeně a relaxovat. Ergonomie a vynikající jízdní vlastnosti jdou u motocyklu R nineT ruku v ruce.

Dostupné v těchto barvách

Modročervená
Stříbrná
Černá
Černozlatá

Motor

Typ motoruVzduchem/olejem chlazený čtyřdobý motor s dvojitými válci a řazením válců boxer, čtyři radiální ventily na válec, dvojitý vačkový hřídel nad hlavou, centrální vyvažovací hřídel
Vrtání/zdvih101 mm x 73 mm
Zdvihový objem1 170 cm³
Jmenovitý výkon81 kW (110 k) při 7 550 ot./min
Max. točivý moment119 Nm při 6 000 ot./min
Kompresní poměr12,0 : 1
Systém vstřikováníElektrické vstřikování paliva
Kontrola emisíŘízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC5,3 l
Emise CO2 podle normy WMTC123 g/km
Typ palivaBezolovnatý benzín, 95–98oktanový (RON) (jmenovitý výkon s 98oktanovým (RON))

 

Elektrický systém

Alternátor600W třífázový alternátor
Baterie12 V/14 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth GO

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

galerie_1
galerie_2
galerie_3
galerie_4