Naprosto redukovaný. A přece tak současný. BMW R nineT. Klasický roadster ztělesňuje vášeň a inovace z výroby motocyklů trvající už déle jak 90 let – s vysoce kvalitními materiály a pečlivým zpracováním do posledního detailu. Ikonický motor boxer se nyní včlenil do původních proporcí ještě harmoničtěji. A s vylepšeným průběhem točivého momentu tě přenese přes asfalt s ještě větší silou. Nespočet možností pro individualizaci představuje sotva nějakou hranici, když jde o tvou seberealizaci.
Jednotný vzhled: blatník je přišroubován k nohám vidlice pomocí dvou kovaných hliníkových držáků.
Výrazné a redukované: díky nově navrženým krytům hlavy válců a hrdlu škrticí klapky působí motor ještě více ikonicky.
Moderní technologie LED používá klasický tvar světlometů a poskytuje nyní sériově lepší výhled - ať už jsi na cestách kdekoli.
Typ motoru | kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválec typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli a čtyřmi radiálně uspořádanými ventily na válec a centrální vyvažovací hřídelí |
Vrtání/zdvih | 101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem | 1 170 cm³ |
Jmenovitý výkon | 81 kW (110 k) při 7 550 ot./min |
Max. točivý moment | 119 Nm při 6 000 ot./min |
Kompresní poměr | 12,0 : 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování do sacího potrubí |
Kontrola emisí | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,1 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 119 g/km |
Typ paliva | Bezolovnatý benzin Super(plus), oktanové číslo 95–98 (ROZ) (jmenovitý výkon s 98oktanovým) |
Alternátor | Třífázový generátor 720 W |
Baterie | 12 V / 12 Ah, bezúdržbový |