BMW R nineT Pure je dokonalý pro každého, kdo miluje klasický design roadsteru a hledá ryzí požitek z jízdy. Design se inspiruje přímo z prvních motocyklů. Připomíná éru sedmdesátých a osmdesátých let. Ale jeho kořeny sahají ještě dále. Vždyť první motocykl od BMW byl jednoduchý, dynamický úsporný. Tenkrát v roce 1923 se stal protilehlý boxer srdcem celého konceptu. Ve stejnou dobu, nabízí mnoho variant k tomu, jak si jej individualizovat. Ucítíš jeho originalitu, kterou si sám vytvoříš nebo si užiješ burácení plného plynu.

Dvouválec.jpg

Osvědčený protilehlý dvouválec pro zcela individuální jízdu

Motor a elektrický systém R nineT Pure už uchvátil mnoho motocyklových fanoušků. Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový protilehlý boxer s výkonem 110 k (81 kW) slibuje luxusní požitek z jízdy a svůj slib dodrží – typický dvouválec. Výfukový systém dva v jednom, typický pro vzhled roadsteru, zdůrazňuje a umocňuje sebevědomý styl svým silným a nezaměnitelným zvukem. Díky standardně dodávanému ABS a volitelnému ASC si můžeč celou tuto sílu bezpečně vychutnat i v ulicích města.

stylový motocykl.jpg

Ergonomie: stylový a sebevědomý motocykl

R nineT Pure ti umožní realizovat si svůj sen o motocyklu na zakázku. Zcela podle tvých představ. Vytvoř si motocykl – ve vlastním stylu. Díky relativně nízkému sedlu padne motocykl mnoha jezdcům s rozdílnou výškou. R nineT Pure je dokonce možné ještě více snížit na základě objednávky, a to přímo ve výrobním závodě. Hluboké, úzké a pevně čalouněné sedlo - budeš řídit v tom nejlepším stylu roadsteru – sebevědomě, nezaměnitelně, jednoznačně.

Více individuality.jpg

Tak, jak Ti to vyhovuje

Jsi to, na čem jezdíš. R nineT Pure je zrcadlem tvého osobního vkusu a tvojí kreativity. Podsedlový rám v zadní části stroje můžeš demontovat. Díky BMW Motorrad Spezial máš nyní k dispozici exkluzivní a vysoce kvalitní volitelnou výbavu a příslušenství, aby sis R nineT Pure mohl ještě více přizpůsobit podle svého. Díky našemu originálnímu příslušenství BMW Motorrad můžeš např. nahradit ocelovou nádrž hliníkovou, s viditelným svárem nebo bez něj. Nebo si můžeš vybrat velmi kvalitní paprsková kola místo litých kol – pro klasickou a stylovější siluetu. Neexistuje čistší způsob jak ukázat, kdo jsi.

Dostupné v těchto barvách

Bílá
Šedá
Zlatá

Motor

Typ motoruVzduchem/olejem chlazený čtyřdobý motor s dvojitými válci a řazením válců boxer, čtyři radiální ventily na válec, dvojitý vačkový hřídel nad hlavou, centrální vyvažovací hřídel
Vrtání/zdvih101 mm x 73 mm
Zdvihový objem1 170 cm³
Jmenovitý výkon81 kW (110 k) při 7 550 ot./min
Max. točivý moment116 Nm při 6 000 ot./min
Kompresní poměr12,0 : 1
Systém vstřikováníElektrické vstřikování paliva
Kontrola emisíŘízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC5,3 l
Emise CO2 podle normy WMTC123 g/km
Typ palivaBezolovnatý benzín, 95–98oktanový (RON) (jmenovitý výkon s 98oktanovým (RON))

 

Elektrický systém

Alternátor720W třífázový alternátor
Baterie12 V/14 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth GO

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

1
2
3
4