Zredukován na to podstatné. Ale naprosto sebevědomý. Nový motocykl BMW R nineT Pure. Silný vzduchem/olejem chlazený motor se na asfaltu postará o okamžiky, při nichž ti naskočí husí kůže. Klasický vzhled roadsteru s kompaktní nádrží a štíhlou zadní částí připomíná počátky značky BMW Motorrad. Puristický design a spousta možností individualizace jsou výzvou k sestavení zcela osobité motorky. Motorky, na které nikdo jiný nejezdí.
Nová pružinová vzpěra s tlumením závislým na dráze není jen výrazná a působivá, ale lze ji navíc ručně nastavovat kolečkem.
Ve stylu klasického roadsteru BMW ti nyní analogový klasický kulatý přístroj ukazuje pouze to, co při jízdě skutečně potřebuješ.
Celkový vzhled pak završí lakovaný přední blatník.
Typ motoru | kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválec typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli a čtyřmi radiálně uspořádanými ventily na válec a centrální vyvažovací hřídelí |
Vrtání/zdvih | 101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem | 1 170 cm³ |
Jmenovitý výkon | 81 kW (110 k) při 7 550 ot./min |
Max. točivý moment | 119 Nm při 6 000 ot./min |
Kompresní poměr | 12,0 : 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování do sacího potrubí |
Kontrola emisí | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,1 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 119 g/km |
Typ paliva | Bezolovnatý benzin Super(plus), oktanové číslo 95–98 (ROZ) (jmenovitý výkon s 98oktanovým) |
Alternátor | Třífázový generátor 720 W |
Baterie | 12 V / 12 Ah, bezúdržbový |