BMW Motorrad R nineT Racer

R nineT Racer

R nineT Racer ti umožní prožít éru legendárních superbiků. Daleko od obsedantního retro-romantismu – přizpůsobitelný motocykl s inovativními technologiemi a v obvykle vysoké kvalitě BMW Motorrad. Přikrčený na polokapotáži a s oběma rukama pevně na rukojetích řidítek cítíš silný boxer a také nezaměnitelný zvuk výfuku. A ty už víš: jenom silná povaha může řídit tento motocykl ze závodní linie. Jak na silnici, tak i v životě.

Stylově ZZ.jpg

Stylově v rychlém pruhu

Konstrukce motocyklu R nineT Racer neomylně čerpá inspiraci z motosportu 70. let. Podlouhlé proporce procházejí celou konstrukcí a slibují dech beroucí akceleraci. Výrazná polokapotáž, tvar palivové nádrže a sedla formují štíhlou siluetu. Dlouhý rozvor a dopředu umístěná řidítka umožňují nízký, sportovní posez. Vysoko a dozadu umístěné stupačky způsobí, že jako jezdec budeš na motocyklu doslova ležet. Obklopen bílou kapotáží, která jasně vyčnívá proti ostatním tmavým dílům.

Motor ZZ.jpg

Výkonný boxer pro honičku na závodní dráze

Technologie R nineT Racer je stejně jistá jako jeho design: hnací jednotka a elektrická soustava budí nadšení již od modelu BMW R nineT. Nejmodernější technologie R nineT Racer plní emisní normu Euro 4. Výkonný, vzduchem chlazený dvouválec (boxer) se zdvihovým objemem 1 170 cm³ a výkonem 81 kW (110 k) přináší vysoce dynamické rozdělení výkonu, a to i při nízkých otáčkách. Prostě typický boxer.

Sedlo ZZ.jpg

Řídíš ve stejné poloze jako sedíš

Sportovní a dynamická: řidítka modelu R nineT Racer jsou umístěna nízko na horním můstku vidlice. Jejich mírné posunutí chrání zápěstí. Na druhou stranu, stupačky jsou nakloněné dozadu a nahoru, takže podporují sportovní posez. Kromě toho je možné snížit výšku volitelného zakázkového sedla z 805 mm na 795 mm. Polstrování na sedle jezdce je v zadní části mírně zvýšené. Tím je zajištěna citelná úleva zad při dlouhých cestách. Stejně tak dynamicky je navržena polokapotáž – zvláště při rychlostech vyšších než 90 km/h.

Dostupné v těchto barvách

Bílá
Černá

Motor

Typ motoruVzduchem/olejem chlazený čtyřdobý motor s dvojitými válci a řazením válců boxer, čtyři radiální ventily na válec, dvojitý vačkový hřídel nad hlavou, centrální vyvažovací hřídel
Vrtání/zdvih101 mm x 73 mm
Zdvihový objem1 170 cm³
Jmenovitý výkon110 k (81 kW) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment116 Nm při 6 000 ot./min
Kompresní poměr12,0 : 1
Systém vstřikováníElektronické vstřikování paliva do přívodní trubky, elektronické řízení motoru s odstavením při přeplnění, zapalování dvěma svíčkami
Kontrola emisíŘízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC5,3 l
Emise CO2 podle normy WMTC123 g/km
Typ palivaBezolovnatý benzín, 95–98oktanový (RON) (jmenovitý výkon s 98oktanovým palivem)

 

Elektrický systém

Alternátor720W třífázový generátor
Baterie12 V / 14 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

1
2
3
4