BMW Motorrad R nineT Scrambler

R nineT Scrambler

Cítit vítr, položit se do každé zatáčky a zažít svobodu v každém ujetém metru – BMW R nineT Scrambler ti umožní si jezdit po svém. Odolný motocykl s autentickým vzhledem scrambleru, v kombinaci s inovativní technologií a známou kvalitou BMW Motorrad. Ať jedeš po městě, po klikatých venkovských silnicích nebo po pláži, silný dvouválcový motor s protiběžnými písty a vysoko umístěným výfukem poskytuje silné zrychlení a nezaměnitelný zvuk. Dokonce i dlouhé výlety ve dvou jsou hračkou díky pohodlnému posezu. V pouhých několika krocích můžeš svému R nineT Scrambler dodat vlastní osobitý styl.

Typický ZZ.jpg

Typický Scrambler

R nineT Scrambler se vrací do éry legendárního scrambleru a má všechny charakteristické znaky tohoto mimořádného typu motocyklu: teleskopickou vidlici, výrazně zvednutý výfuk a velké 19" přední kolo. Kompaktní ocelová nádrž v matné metalické barvě Monolith zvýrazňuje puristický vzhled. Kromě toho volitelná paprsková kola s terénními pneumatikami s vysokým dezénem dávají již od prvního pohledu jasně najevo, že žádná vyjížďka nemusí skončit tehdy, když skončí silnice.

Motor ZZ.jpg

Výkonný boxer pro dynamickou zábavnou jízdu

Motor a elektrický systém jsou již prověřenými součástmi BMW R nineT. Zdatný, vzduchem chlazený dvouválec (boxer) se zdvihovým objemem 1 170 cm³ a výkonem 81 kW (110 k) přináší vysoce dynamické jízdní zážitky. A díky standardně dodávanému ABS a volitelnému ASC si můžeš celou tuto sílu bezpečně a kdykoli vychutnat v ulicích města.

Ležérní ZZ.jpg

Ležérní styl scrambleru

Pohodlný vzpřímený posez při jízdě je jedním ze základních prvků scrambleru. Nejenom že se jeví jako mírně nakloněný dozadu, ale také zajišťuje pohodlnou jízdu. Dokonce i dlouhé vyjížďky na nejbližší pláž jsou hračkou díky vyšším řidítkům ve srovnání s modelem R nineT, mírně snížené čalounění sedla a stupačky, které jsou umístěné o trochu níže a dále směrem dozadu.

Dostupné v těchto barvách

Bílá
Šedá
Zlatá

Motor

Typ motoruVzduchem/olejem chlazený čtyřdobý motor s dvojitými válci a řazením válců boxer, čtyři radiální ventily na válec, dvojitý vačkový hřídel nad hlavou, centrální vyvažovací hřídel
Vrtání/zdvih101 mm x 73 mm
Zdvihový objem1 170 cm³
Jmenovitý výkon110 k (81 kW) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment116 Nm při 6 000 ot./min
Kompresní poměr12,0 : 1
Systém vstřikováníElektronické nepřímé vstřikování

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC5,3 l
Emise CO2 podle normy WMTC123 g/km
Typ palivaBezolovnatý benzín, 95–98oktanový (RON) (jmenovitý výkon s 98oktanovým (RON))

 

Elektrický systém

Alternátor720W třífázový alternátor
Baterie12 V/14 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

1
2
3
4