Cesta – vlastně ne, zajížďka je cíl. A když přitom někdy vede po nezpevněné šotolině, pak je motocykl R nineT Urban G/S také ve svém živlu. Svým designem odkazuje na první modely G/S. Především pak na legendární motorku BMW R 80 G/S. A tím i na myšlenku, že je možné zkrátka všechno. Geometrie se vzpřímeným, uvolněným posedem, vyvážené jízdní vlastnosti a motor typu boxer s jeho nezaměnitelným zvukem jsou pro tebe výzvou: nejvyšší čas začít psát s R nineT Urban G/S znovu historii – tvou historii.
Barevná kombinace laku a červeného sedla: Posaď se – k historickým idolům se sotva dostaneš blíž.
Konstrukce moderního vzduchem/olejem chlazeného boxerového motoru byla přepracována: čistý vzhled zajišťují nově provedené kryty hlavy válců a kryty škrticí klapky.
Klasické designové prvky modelu G/S: maska světlometu a vysoký blatník.
Typ motoru | kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválec typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli a čtyřmi radiálně uspořádanými ventily na válec a centrální vyvažovací hřídelí |
Vrtání/zdvih | 101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem | 1 170 cm³ |
Jmenovitý výkon | 81 kW (110 k) při 7 550 ot./min |
Max. točivý moment | 119 Nm při 6 000 ot./min |
Kompresní poměr | 12,0 : 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování do sacího potrubí |
Kontrola emisí | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,1 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 119 g/km |
Typ paliva | Bezolovnatý benzin Super(plus), oktanové číslo 95–98 (ROZ) (jmenovitý výkon s 98oktanovým) |
Alternátor | Třífázový generátor 720 W |
Baterie | 12 V / 12 Ah, bezúdržbový |