Užij si sebevědomý pocit z motoru boxer, spojeného s inovativní technologií ve vzpřímeném a pohodlném posezu při jízdě. Vyber si z bezpočtu možností přizpůsobení vlastním a jedinečným nápadům. R nineT Urban G/S se vyjadřuje jasně: je poctou začátkům úspěšného příběhu G/S BMW Motorrad. Už na první pohled je jasné, že R nineT Urban G/S zachycuje terénního ducha tehdejší doby. Zároveň je díky svým jízdním vlastnostem skutečným členem současné řady nineT. Odráží způsob života tehdejší doby: lidé věděli, kam se chtějí dostat, a přesně věděli, jak se tam dostanou. Stejně jako dnes.

TU_3.jpg

Nezaměnitelný zdroj inspirace

Model R nineT Urban G/S je okouzlující. Díky výrazným, stylovým prvkům je to výkonný robustní motocykl, který vzdává poctu původnímu provedení G/S: příď motocyklu je definována 19palcovým předním kolem, teleskopickou vidlicí se známými vlnovci, maskou světlometu s čelním štítem a zvednutým blatníkem. Jeho profil je definován zvýrazněnými horizontálními liniemi. Bílé díly kapotáže a úzké, o něco delší červené sedlo oživuje ducha legendárního R 80 G/S z roku 1980.

TU_1.jpg

Technologie pro čirý požitek z jízdy

R nineT Urban G/S zůstává věrný minulosti svým vzhledem, avšak stejnou měrou respektuje přítomnost svou moderní technologií. Má prověřený motor a elektrický systém BMW R nineT. Nejmodernější technologie R nineT Urban G/S plní emisní normu Euro 4. Výkonný, vzduchem chlazený dvouválec (boxer) se zdvihovým objemem 1 170 cm³ a výkonem 81 kW (110 k) přináší vysoce dynamické rozdělení výkonu, a to i při nízkých otáčkách. 

TU_2.jpg

Vzpřímený a impozantní

Díky vyváženému ergonomickému trojúhelníku motocyklu Urban G/S budeš na silnici agilní a sebevědomý: mírně zvýšená řidítka, dlouhá plocha sedla a hlouběji a více vzadu upevněné stupačky jsou určeny pro uvolněnější a sebevědomější zážitek z jízdy. Standardní výška sedla je 850 mm. Díky volitelnému nižšímu sedlu nabízí R nineT Urban G/S stabilitu jezdcům takřka všech velikostí. Dalším vizuálním podtržením je sedlo v koženém vzhledu.

Dostupné v těchto barvách

Bílá

Motor

Typ motoruVzduchem/olejem chlazený čtyřdobý motor s dvojitými válci a řazením válců boxer, čtyři radiální ventily na válec, dvojitý vačkový hřídel nad hlavou, centrální vyvažovací hřídel
Zdvihový objem1 170 cm³
Maximální výkon110 k (81 kW) při 7 750 ot./min
Typ spojkyHydraulicky ovládaná jednolamelová suchá spojka
PřevodovkaŠestirychlostní synchronizovaná převodovka se spirálovým ozubením

Rám

RámTřísegmentový rám tvořený jedním předním a dvousegmentovým zadním podrámem, nosný motor/převodovka, rám spolujezdce lze pro sólovou jízdu vyjmout
Systém předního odpruženíTeleskopická vidlice s průměrem vzpěry 43 milimetrů
Systém zadního odpruženíJedno výkyvné rameno z litého hliníku s technologií BMW Motorrad Paralever; středová pružinová vzpěra, předpětí pružiny pomocí klíče lze nastavit velmi jemně, nastavitelné odpružení kompresní fáze
Přední brzdaDvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, čtyřpístkové pevné třmeny
Zadní brzdaJednotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístový plovoucí třmen

Rozměry

Celková délka2 175 mm
Celková šířka870 mm
Celková výška1 105 mm
Výška sedla850 mm (nízké sedlo (OE): 820 mm)
Rozvor kol1 405 mm
Kapacita palivové nádrže17 l

 

Barth GO

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie

Main
galerie_2
galerie_3
galerie_4