300SR pouhému pozorovateli ukrývá své pravé já. Tomu, kdo usedne za řídítka ukazuje velkou dávku čisté jezdecké zábavy, díky nízké hmotnosti, podvozku, točivému motoru a sportovní ergonomii. To, že sportovní nemusí znamenat nepohodlný, zjistí jezdec při celodenní jízdě. Přátelská motorka, která nepřekvapí začátečníka a překvapí zkušeného jezdce.
Jednoválec o objemu 292 ccm nabízí překvapivě plynulý zátah od středních otáček až k omezovači. Díky této charakteristice vhodně doplňuje zábavnou ovladatelnost celého stroje.
Zobrazení všech důležitých jízdních údajů, správa telefonních hovorů, navigační pokyny, automatický jas. Nadstandardní výbava ve třídě.
Pro maximální bezpečnost začínajících jezdců antihoppingová spojka, která dokáže zachránit řidičskou nezkušenost.
Dominantní prvek přední i zadní části stroje, který nejen doplňuje design stroje, ale je také maximálně funkční. Začátečník, i zkušený jezdec, ocení podsvětlené ovladače.
Typ motoru | Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily |
Zdvihový objem | 292 ccm |
Maximální výkon | 20,5 kW / 8 750 ot./min. |
Převodovka | Manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) |
Odpružení | Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ |
Pneumatiky | Přední 110/70 R17, Zadní 140/60 R17 |
Přední brzda | Čtyřpístkový třmen, kotouč Ø 292 mm |
Zadní brzda | Čryřpístkový třmen, kotouč Ø 220 mm |
Celková šířka | 750 mm |
Celková délka | 2 010 mm |
Celková výška | 1 080 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Světlá výška | 135 mm |
Pohotovostní hmotnost | 165 kg |
Kapacita palivové nádrže | 12 l |