Moto Guzzi V7 III Racer

V7 III Racer

Hlavním cílem kompletní modernizace modelu V7 nebylo zlepšení výkonových parametrů. Nicméně s uvedením nového motoru vzrostl nejvyšší výkon o 10 %. Třetí generace „sedmsetpadesátky“ z Mandella bude i nadále hrát roli vstupního modelu Moto Guzzi, který se snadno řídí díky nejmenším rozměrům a nejnižší hmotnosti ve své třídě. Zároveň se však vyznačuje silným a autentickým charakterem, typickým pro všechny motocykly Moto Guzzi. Za tuto skutečnost vděčí především vidlicovému dvouválci s uložením napříč, což je jedinečné uspořádání.

Edice ZZ.jpg

Nejsportovnější verze

V7 III Racer se vyrábí v číslované edici, kterou prozrazuje štítek s pořadovým číslem. Tato nejsportovnější verze modelové řady se může pochlubit nejprestižnějšími díly, jimiž Moto Guzzi dokládá své schopnosti vytvářet skutečně individualizované modely. Verze Racer se od svého předchůdce i ostatních variant modelové řady V7 III odlišuje mnoha technickými a estetickými detaily. Ze stylistického hlediska zavádí V7 III Racer nové grafické řešení pro palivovou nádrž se saténově chromovaným povrchem.

Motor ZZ.jpg

Poháněná novým motorem

Na světě existuje mnoho vynikajících dvouválcových motorů, ale jen jeden z nich má válce do V a uložení napříč: dvouválec Moto Guzzi, zrozený v roce 1967 z geniální intuice Giulia Cesara Carcana. Jeho charakteristické uspořádání válců je tak výjimečné, že se stalo neoddělitelnou součástí designu motocyklu, jako skutečná kovová plastika moderního umění. Verze s malým blokem se nyní představila ve své třetí generaci, jež se vyznačuje zcela přepracovanou konstrukcí v porovnání s předchozí jednotkou, která poháněla model V7 II.

Bezpečnost.jpg

Bezpečnost

Značka Moto Guzzi nabízela vždy nejvyšší úroveň bezpečnosti. Norge GT z roku 1928 byl prvním motocyklem s „elastickým rámem“, vybaveným odpružením předního a zadního kola, s enormním přínosem pro bezpečnost a potěšení z jízdy. V750 S z roku 1973 byl jedním z prvních motocyklů na světě s dvěma kotoučovými brzdami na předním kole. Poté následoval model S3 vybavený kotoučovými brzdami také vzadu.

Dostupné v těchto barvách

barva1

Motor

Typ motoru90° V-Twin 2-válec, 4-taktní
ChlazeníVzduchem
Zdvihový objem744 ccm
Maximální výkon52 hp (38 kW) při 6 200 ot/min.
Max. točivý moment60 Nm při 4 900 ot/min.
PohonKardanová hřídel, 6 rychlostí
Výfukový systémSystém 2-2, lambda sonda, EURO 4

 

Výkon

Maximální rychlost155 km/h
Objem palivové nádrže22 litrů (z toho 4 litrů rezerva)

 

Rozměry

Délka2 185 mm
Šířka800 mm
Výška1 110 mm
Max. přípustná celková hmotnost401 kg

 

 

Barth GO

Martin Blažek

prodejce motocyklů Moto Guzzi
martin.blazek@motocentrum-barth.cz
778 716 198

Fotogalerie a video

1
2
3
4