Hlavním cílem kompletní modernizace modelu V7 nebylo zlepšení výkonových parametrů. Nicméně s uvedením nového motoru vzrostl nejvyšší výkon o 10 %. Třetí generace „sedmsetpadesátky“ z Mandella bude i nadále hrát roli vstupního modelu Moto Guzzi, který se snadno řídí díky nejmenším rozměrům a nejnižší hmotnosti ve své třídě. Zároveň se však vyznačuje silným a autentickým charakterem, typickým pro všechny motocykly Moto Guzzi. Za tuto skutečnost vděčí především vidlicovému dvouválci s uložením napříč, což je jedinečné uspořádání.

Motor ZZ.jpg

Nový motor s malým blokem

Na světě existuje mnoho vynikajících dvouválcových motorů, ale jen jeden z nich má válce do V a uložení napříč: dvouválec Moto Guzzi, zrozený v roce 1967 z geniální intuice Giulia Cesara Carcana. Jeho charakteristické uspořádání válců je tak výjimečné, že se stalo neoddělitelnou součástí designu motocyklu, jako skutečná kovová plastika moderního umění.

Bezpečnost ZZ.jpg

Bezpečnost

Značka Moto Guzzi nabízela vždy nejvyšší úroveň bezpečnosti. Norge GT z roku 1928 byl prvním motocyklem s „elastickým rámem“, vybaveným odpružením předního a zadního kola, s enormním přínosem pro bezpečnost a potěšení z jízdy. V750 S z roku 1973 byl jedním z prvních motocyklů na světě s dvěma kotoučovými brzdami na předním kole. Poté následoval model S3 vybavený kotoučovými brzdami také vzadu.

Platforma ZZ.jpg

Multimediální platforma

Multimediální platforma Moto Guzzi se dodává pro novou modelovou řadu V7 III na přání. MG-MP je inovativním multimediálním systémem, který vám umožní propojit váš motocykl s chytrým telefonem. Díky speciální aplikaci, kterou si můžete bezplatně stáhnout z portálů App Store a Google Play, se váš chytrý telefon (iPhone nebo Android) promění ve skutečně sofistikovaný multifunkční palubní počítač a rozhraní mezi motocyklem a internetem.

Dostupné v těchto barvách

barva1
barva2

Motor

Typ motoru90° V-Twin 2-válec, 4-taktní
ChlazeníVzduchem
Zdvihový objem744 ccm
Maximální výkon52 hp (38 kW) při 6 200 ot/min.
Max. točivý moment60 Nm při 4 900 ot/min.
PohonKardanová hřídel, 6 rychlostí
Výfukový systémSystém 2-2, lambda sonda, EURO 4

 

Výkon

Maximální rychlost155 km/h
Objem palivové nádrže22 litrů (z toho 4 litrů rezerva)

 

Rozměry

Délka2 185 mm
Šířka800 mm
Výška1 110 mm
Max. přípustná celková hmotnost401 kg

 

 

Barth

Mgr. Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů Moto Guzzi
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641

Fotogalerie a video

1
2
3
4