Moto Guzzi V7 III Stone CENTENARIO

V7 III Stone CENTENARIO

Již 100 let se DNA Moto Guzzi věrně předává z jednoho modelu na druhý. Dvouválec do V je stále srdcem nenapodobitelného a jedinečného stylu značky, s větším výkonem než kdy dříve. Dědictví žije ve V7 STONE CENTENARIO, které je navrženo tak, aby poskytovalo vynikající agilitu, bezpečnost a efektivitu na nezapomenutelném motocyklu, po kterém bude toužit jakýkoli oddaný Moto Guzzi fanoušek nebo opravdový milovník motocyklů. Jak lépe oslavit století ikonického orla, který ztělesňuje design Made in Italy?

TU1.png

Klasický styl, moderní výkon

V7 STONE CENTENARIO může být oslavou minulosti, ale také představuje budoucnost. Se svým novým motorem vyhovujícím normě Euro 5, nejvýkonnějším a nejúčinnějším, jaký kdy byl v historii tohoto slavného motocyklu instalován. Tento charakteristický vzduchem chlazený příčný dvouválec do V, poskytuje při maximálním výkonu o 13 koní více, což představuje ohromující nárůst 25% oproti předchozím generacím.

TU2.jpg

K dispozici pouze v roce 2021

Říká se, že žijeme jen jednou, tak proč ne naplno. To je dokonalý způsob, jak shrnout mantru designérského týmu Mandello del Lario při vytváření této speciální edice Moto Guzzi. Edice, která chytne za srdce a duši každého fanouška slavného orla. K dispozici pouze ve stém roce a představuje tak životní šanci stát se součástí něčeho opravdu vyjímečného.

g3.jpg

Pocta na dvou kolech

Nová V7 STONE CENTENARIO přichází. A jak se dá očekávat od motocyklu označujícího tak významnou příležitost, tak přichází s řadou charakteristických detailů, které vzdávají hold skvělým tradicím Moto Guzzi. Od speciálního výročního loga na předním blatníku přes zelenou barvu, která připomíná historické „Otto cilindri“, přes název modelu vyraženého na bočních krytech, až po vintage sedlo v klasické hnědé barvě a palivovou nádrž v matně šedé barvě se zlatým orlem. Toto je stroj, který nejen respektuje historii, ale také ji vytváří.

Dostupné v těchto barvách

Barva_1

Motor

Typ motoru90° V-Twin 2-válec, 4-taktní
ChlazeníVzduchem
Zdvihový objem853 ccm
Maximální výkon65 hp (43,8 kW) při 6 800 ot/min. (možnost upravit na 35 kW)
Max. točivý moment73 Nm při 5 000 ot/min.
PohonKardanová hřídel, 6 rychlostí
Výfukový systémSystém 2-2, lambda sonda, EURO 5

 

Výkon

Maximální rychlost155 km/h
Objem palivové nádrže22 litrů (z toho 4 litrů rezerva)

 

Rozměry

Délka2 185 mm
Šířka800 mm
Výška1 110 mm
Max. přípustná hmotnost218 kg

Tento motocykl lze řídit s řidičským oprávněním A2.

 

Barth

Mgr. Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů Moto Guzzi
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641

Fotogalerie a video

g1
g2
g3
g4