Primavera 150 | BARTH GO

Tato mini revoluce na dvou kolech s ekologickým motorem o objemu 150 cm3 slibuje naprostou radost a svobodu při projíždění městskými ulicemi.

Vespa Primavera, ikonický symbol své doby, se dnes prohání ulicemi 21. století se stejnou hbitostí a dynamikou jako původní legenda, která v 60. letech způsobila revoluci v městské mobilitě.

primavera_150_motore.jpg

Užij si vědomí zodpovědné jízdy

Vespa Primavera 150 je poháněna motorem o objemu 150 cm3 s elektronickými a mechanickými součástmi, které nejen optimalizují spotřebu paliva a výkon. Díky měkčímu a pro uši příjemnějšímu zvuku také přinášejí skutečný rozdíl, pokud jde o minimalizaci akustického znečištění. Dále je tu také vylepšený chod startéru, kryt převodovky a výrazné snížení hluku výfukového potrubí (střední a středně vysoké frekvence).

primavera_150_cravattino_1.jpg

Staň se součástí revoluce

Psala se 60. léta a doba, kdy se svět měnil, když na scénu vstoupila Vespa Primavera a způsobila revoluci v městské mobilitě díky své okouzlující kombinaci "dvou kol a motoru". Dnes, s novými svěžími odlehčenými liniemi a doplněním o nové technologie, zůstává Primavera stejně podmanivá a stylová jako kdykoli předtím.

primavera_125_logo.jpg

Pohodlí za všech okolností

Tato Vespa s malou karoserií a šikovnou lehkou konstrukcí se snadno proplétá městským provozem i delšími úseky prázdných silnic. Je navržena tak, aby si každý užil plynulou, tichou a pohodlnou jízdu, a její 12" kola zajišťují dokonalou přilnavost na všech površích a za všech podmínek.

primavera_150_cravattino_1.jpg

Udělej si radost

Vespa Primavera je svěží, hbitá a živá. Ale to není všechno. Hýří také barvami. Její chromované povrchy a ráfky v šedé barvě Grigio Dust rámují oslnivou škálu nádherných odstínů, od ikonické bílé Bianco Innocenza s černým sedlem až po trendy zelenou Verde Relax se světle hnědým sedlem.

Dostupné v těchto barvách

nvf3g1lu01-01-m
nvf3vklu01-01-m
nvf3a1lu01-01-m
nvf3dklu01-01-m
nvf3xnqu01-01-m
nvf3brlu01-01-m

Motor

Typ motoruTříventilový čtyřtaktní jednoválec, katalyzátor i-get
Zdvihový objem155 ccm
Maximální výkon9,2 kW
PřevodovkaAutomatická

Rám

Zdvih předního odpruženíJednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem nárazů
Zdvih zadního odpruženíŠroubová pružina s nastavitelným předpětím (4 polohy) a jednoduchým hydraulickým tlumičem.
Přední brzdaNerezový kotouč Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním
Zadní brzdaBuben Ø 140 mm s mechanickým ovládáním

Rozměry

Celková délka1.870 mm
Celková šířka735 mm
Výška sedla790 mm
Rozvor kol1.340 mm
Spotřeba paliva37 km/l
Kapacita palivové nádrže8 l
Barth

Mgr. Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů Vespa
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641

Fotogalerie a video

244006322_2996172934032199_4777146563754447470_n
245363931_3004804606502365_6188720688293293010_n
229360162_2950852175230942_3951607301876229742_n
301174010_3249089468740543_4418838379806486533_n (1)
Barth