Vespa Sprint byla vytvořena tak, aby i ten nejvšednější výlet proměnila v zábavu. Je vybavena spoustou pokročilých funkcí a navržena tak, aby poskytovala prvotřídní stabilitu a ovladatelnost, a představuje tak vrcholnou interpretaci moderní dravosti a charakteru.
Vespa Sprint se může pochlubit kompaktní, lehkou, pohodlnou a ochrannou karoserií, která je kompletně vyrobena z hliníku. Její mladistvou linii podtrhuje neokázalý, zrnitý obdélníkový světlomet a je zakončena velkými 12" koly s efektními ráfky z hliníkové slitiny.
Dnešní Vespa Sprint 125 je dědicem ikonické generace sportovních a hbitých skútrů, které v šedesátých letech zaplavily evropská města. Rozhodně zdědila svěžího a bezstarostného ducha, který charakterizoval jak tyto skútry z minulých let, tak jejich jezdce.
Vespa Sprint se může pochlubit kompaktní, lehkou, pohodlnou a ochrannou karoserií, která je kompletně vyrobena z hliníku. Je k dispozici v řadě speciálních barevných provedení, její mladistvou linii podtrhuje neokázalý obdélníkový světlomet a dotvářejí ji 12" kola s efektními černými ráfky z hliníkové slitiny broušenými diamanty a černé sedlo.
Typ motoru | Tříventilový čtyřtaktní jednoválec, katalyzátor i-get |
Zdvihový objem | 124 ccm |
Maximální výkon | 8,1 kW |
Převodovka | Automatická |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem nárazů |
Zdvih zadního odpružení | Šroubová pružina s nastavitelným předpětím (4 polohy) a jednoduchým hydraulickým tlumičem. |
Přední brzda | Nerezový kotouč Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Buben Ø 140 mm s mechanickým ovládáním |
Celková délka | 1.870 mm |
Celková šířka | 735 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1.340 mm |
Spotřeba paliva | 40 km/l |
Kapacita palivové nádrže | 8 l |