Sprint 50 | BARTH GO

Vespa Sprint byla vytvořena tak, aby i ten nejvšednější výlet proměnila v zábavu. Je vybavena spoustou pokročilých funkcí a navržena tak, aby poskytovala prvotřídní stabilitu a ovladatelnost, a představuje tak vrcholnou interpretaci moderní dravosti a charakteru.

Vespa Sprint je dědičkou generace sportovních Vesp, které v šedesátých letech s malou karoserií vtrhly do evropských ulic, aby zpříjemnily každodenní dojíždění. Vespa Sprint je bohatá na technologicky vyspělé funkce a navržená tak, aby dosahovala stabilitu a ovladatelnost na špičce své třídy. Zároveň je moderním odrazem odvahy a odhodlání na silnici. Jízda na ni je snadná díky inovativním motorům z rodiny i-get (Italian Green Experience Technology), které představují novou filozofii dizajnu ve znamení plynulosti a pohodlí.

sprint_50_motore.jpg

Technologie na dvou kolech

Čtyřtaktní Vespa Sprint 50 cm3 má inovativní motor i-get se zabudovaným barometrickým senzorem, který neustále monitoruje spalování a přizpůsobuje ho jízdním podmínkám. Elektronické vstřikování a tříventilové rozvody (2 sací a 1 výfukový) jsou dokonale kalibrovány pro optimalizaci výkonu a spotřeby paliva, zatímco třešničkou na dortu je vylepšený start a rozjezd.

sprint_50_frontale.jpg

Vitální

Dnešní Vespa Sprint 50 je dědicem ikonické generace sportovních a hbitých skútrů, které v šedesátých letech zaplavily evropská města. Rozhodně zdědila svěžího a bezstarostného ducha, který charakterizoval jak tyto skútry z minulých let, tak jejich jezdce, s vítanou dávkou nejmodernějších technologií 21. století.

sprint_50_ruota_ant.jpg

Je libo drsnější vzhled?

Vespa Sprint se může pochlubit kompaktní, lehkou, pohodlnou a ochrannou karoserií, která je kompletně vyrobena z hliníku. Je k dispozici v řadě speciálních barevných provedení, její mladistvou linii podtrhuje neokázalý obdélníkový světlomet a dotvářejí ji 12" kola s efektními černými ráfky z hliníkové slitiny broušenými diamanty a černé sedlo.

Dostupné v těchto modelech

Sprint 50

Barth

Sprint 50 S

Barth

Motor

Typ motoruTříventilový čtyřtaktní jednoválec i-get s katalyzátorem
Zdvihový objem49 ccm
Maximální výkon2,2 kW 
PřevodovkaAutomatická

Rám

Zdvih předního odpruženíJednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem nárazů
Zdvih zadního odpruženíŠroubová pružina s jedním hydraulickým tlumičem nárazů
Přední brzdaNerezový kotouč Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním 
Zadní brzdaBuben Ø 140 mm s mechanickým ovládáním

Rozměry

Celková délka1.870 mm
Celková šířka735 mm
Výška sedla790 mm
Rozvor kol1.330 mm
Spotřeba paliva40 km/l
Kapacita palivové nádrže7,5 l

Motocykl lze řídit s řidičským oprávněním skupiny A1.

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie a video

041-Vespa-Sprint
089-Vespa-Sprint-2
Barth