Vespa Sprint byla vytvořena tak, aby i ten nejvšednější výlet proměnila v zábavu. Je vybavena spoustou pokročilých funkcí a navržena tak, aby poskytovala prvotřídní stabilitu a ovladatelnost, a představuje tak vrcholnou interpretaci moderní dravosti a charakteru.
Vespa Sprint je dědičkou generace sportovních Vesp, které v šedesátých letech s malou karoserií vtrhly do evropských ulic, aby zpříjemnily každodenní dojíždění. Vespa Sprint je bohatá na technologicky vyspělé funkce a navržená tak, aby dosahovala stabilitu a ovladatelnost na špičce své třídy. Zároveň je moderním odrazem odvahy a odhodlání na silnici. Jízda na ni je snadná díky inovativním motorům z rodiny i-get (Italian Green Experience Technology), které představují novou filozofii dizajnu ve znamení plynulosti a pohodlí.
Čtyřtaktní Vespa Sprint 50 cm3 má inovativní motor i-get se zabudovaným barometrickým senzorem, který neustále monitoruje spalování a přizpůsobuje ho jízdním podmínkám. Elektronické vstřikování a tříventilové rozvody (2 sací a 1 výfukový) jsou dokonale kalibrovány pro optimalizaci výkonu a spotřeby paliva, zatímco třešničkou na dortu je vylepšený start a rozjezd.
Dnešní Vespa Sprint 50 je dědicem ikonické generace sportovních a hbitých skútrů, které v šedesátých letech zaplavily evropská města. Rozhodně zdědila svěžího a bezstarostného ducha, který charakterizoval jak tyto skútry z minulých let, tak jejich jezdce, s vítanou dávkou nejmodernějších technologií 21. století.
Vespa Sprint se může pochlubit kompaktní, lehkou, pohodlnou a ochrannou karoserií, která je kompletně vyrobena z hliníku. Je k dispozici v řadě speciálních barevných provedení, její mladistvou linii podtrhuje neokázalý obdélníkový světlomet a dotvářejí ji 12" kola s efektními černými ráfky z hliníkové slitiny broušenými diamanty a černé sedlo.
Typ motoru | Tříventilový čtyřtaktní jednoválec i-get s katalyzátorem |
Zdvihový objem | 49 ccm |
Maximální výkon | 2,2 kW |
Převodovka | Automatická |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem nárazů |
Zdvih zadního odpružení | Šroubová pružina s jedním hydraulickým tlumičem nárazů |
Přední brzda | Nerezový kotouč Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Buben Ø 140 mm s mechanickým ovládáním |
Celková délka | 1.870 mm |
Celková šířka | 735 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1.330 mm |
Spotřeba paliva | 40 km/l |
Kapacita palivové nádrže | 7,5 l |