ZLATÝ VĚK SPORTOVNÍ ELEGANCE SE VRACÍ S MODELY VESPA SPRINT A GTS SUPER RACING SIXTIES VE SPECIÁLNÍ SÉRII INSPIROVANÉ NEJKLASIČTĚJŠÍMI A NEJPŘITAŽLIVĚJŠÍMI ESTETICKÝMI PRVKY ZÁVODNÍHO SVĚTA
Šedesátá léta byla legendárním desetiletím v dějinách závodů a motorismu, kdy se rychlost a vzrušení ze závodění snoubily s elegantními, šviháckými motocykly a jezdci. A právě tato opojná směs sportovnosti a elegance inspirovala novou speciální sérii zahrnující modely Vespa Sprint a Vespa GTS Super Racing Sixties.
Originální nová grafika působí stylově: žlutá barva v kombinaci se zelenou karoserií a červená s bílou vytváří odvážný kontrast na modelech Sprint (50, 125 a 150 cm3) a GTS Super (125 a 300 cm3), které jsou bezesporu těmi nejdravějšími modely značky Vespa.
Vyber si ze dvou barevných variant, které připomínají sportovní a zároveň elegantní styl dlouho spojovaný s gentlemanskými jezdci šedesátých let. Všechny jsou vybaveny koly ve zlaté barvě a červenými a zlatými detaily. Pro klasičtější vzhled je k dispozici zelená barva spojená se žlutou grafikou, nebo pokud hledáš něco dynamičtějšího, svěžejšího a modernějšího, tak bílá verze s červenou grafikou je přesně pro tebe.
Čtyřtaktní Vespa 125 cm3 využívá inovativní motor i-get se zabudovaným barometrickým senzorem, který neustále monitoruje spalování a přizpůsobuje ho jízdním podmínkám. Elektronické vstřikování a tříventilové rozvody (2 sací a 1 výfukový) jsou dokonale kalibrovány pro optimalizaci výkonu a spotřeby paliva, zatímco třešničkou na dortu je vylepšený start a rozjezd.
Dnešní Vespa Sprint Racing Sixties 125 je dědicem ikonické generace sportovních a hbitých skútrů, které v šedesátých letech zaplavily evropská města. Tato speciální série, která v ulicích měst jistě vzbudí rozruch, zdědila svěžího a bezstarostného ducha, jenž definoval jak jezdce tak skútry minulých let.
Typ motoru | Tříventilový čtyřtaktní jednoválec, katalyzátor i-get |
Zdvihový objem | 124 ccm |
Maximální výkon | 8,1 kW |
Převodovka | Automatická |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem nárazů |
Zdvih zadního odpružení | Šroubová pružina s nastavitelným předpětím (4 polohy) a jednoduchým hydraulickým tlumičem. |
Přední brzda | Nerezový kotouč Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Buben Ø 140 mm s mechanickým ovládáním |
Celková délka | 1.870 mm |
Celková šířka | 735 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1.340 mm |
Spotřeba paliva | 37 km/l |
Kapacita palivové nádrže | 8 l |
prodejce motocyklů Vespa
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641