Špičková převodovka Ultramatic® Yamaha automaticky volí optimální převody pro všechny typy terénu, zatímco přirozená motorová brzda všech kol vám dává obrovskou jistotu při sjezdu z kopce – a systém řízení On-Command® vám stisknutím tlačítka umožní hladce přepínat mezi režimy 2WD, 4WD a uzávěrky diferenciálu.
Elektronický posilovač řízení poskytuje přirozenou zpětnou vazbu pro lepší pohodlí a ovládání – a díky systému 4 kotoučových brzd a nastavitelnému nezávislému odpružení je super odolný model Grizzly 700 EPS SE (Special Edition) připraven vydat se do nejnáročnějšího terénu. Objevte skutečnou moc přírody.
Největší volnočasová čtyřkolka Yamaha je poháněna vysoce výkonným velkoobjemovým motorem poskytujícím nejvyšší točivý moment a výkon ve své třídě. Druhá generace motoru MK II 686 ccm SOHC se 4 ventily je vybavena nejnovějším vstřikováním EFI a také vyladěným mapováním jednotky ECU a přesnějšími tolerancemi, což zajišťuje nižší spotřebu paliva, vysoké úrovně točivého momentu a plynulý výkon motoru.
Automatická převodovka Ultramatic® Yamaha, která je špičkou ve své třídě, je vybavena režimy rychlé a pomalé jízdy dopředu, neutrálu, zpátečky a parkovacím režimem. Jedná se o jeden z nejodolnějších a nejúčinnějších systémů CVT. Její okamžitě reagující převody jsou navrženy do nejnáročnějšího terénu a citlivá motorová brzda všech čtyř kol vám poskytuje větší jistotu a lepší ovládání stroje při jízdě ze svahu.
Pro vyšší pohodlí a nižší tělesnou námahu jsou modely Grizzly 700 EPS SE vybaveny elektronickým posilovačem řízení (EPS), který byl navržen pro zajištění optimální rovnováhy mezi silou posilovače a zpětnou vazbou z řízení. Díky zachování snadného řízení i přesného ovládání zvyšuje tento systém pohodlí, jistotu a schopnost jezdce stroj ovládat.
K multifunkčním digitálním přístrojům modelu Grizzly 700 EPS SE patří palivoměr, rychloměr, počítadlo kilometrů, dvě denní počítadla kilometrů, počítadlo provozních hodin, hodiny, kontrolka pohonu 4WD a uzávěrky diferenciálu, volič převodových stupňů a kontrolka řízení s EPS. K dispozici jsou tři samostatné úložné prostory, které skýtají dostatek místa pro nářadí nebo osobní věci.
Modely SE a XT-R jsou dostupné ve stylových nových barvách karoserie s exkluzivní grafikou. Impozantní 27" pneumatiky Zilla Maxxis na velkých 14" litých hliníkových discích s vysokou trakcí v jakémkoli terénu.
Typ motoru | Jednoválec, Kapalinou chlazený, 4taktní, SOHC, 4ventilový |
Zdvihový objem | 686 ccm |
Vrtání x zdvih | 102.0 mm x 84.0 mm |
Koncový převod | Kardan |
Převodovka | L/H/N/R/P, Klínový řemen Ultramatic® s brzděním předních a zadních kol motorem |
Systém předního odpružení | Nezávislé dvojité trojúhelníkové rameno, 193 mm wheel travel, 5polohové nastavení předběžného zatížení |
Systém zadního odpružení | Nezávislé dvojité trojúhelníkové rameno, 232 mm wheel travel, 5polohové nastavení předběžného zatížení |
Přední / Zadní pneumatiky | 27" pneumatiky Maxxis Zilla 27x10-14, hliníková kola |
Přední brzda | Dvojité hydraulické kotouče |
Zadní brzda | Ventilované hydraulické kotoučové |
Celková délka | 2 070 mm |
Celková šířka | 1 230 mm |
Celková výška | 1 253 mm |
Výška sedla | 860 mm |
Rozvor kol | 1 253 mm |
Minimální světlá výška | 300 mm |
Kapacita palivové nádrže | 18 litry |
Kapacita olejové nádrže | 2,6 litry |