Součástí standardního vybavení jsou pevné boční kufry, které pojmou integrální helmu a mají barevně sladěné panely. Pokud potřebujete více místa, můžete si navíc připevnit horní kufr – a plně plovoucí systém nosiče zavazadel poskytuje přirozený pocit z jízdy i při maximálním zatížení.

Pro jistou a bezpečnou jízdu v noci je TRACER 9 GT vybaven LED světly pro přisvěcování do zatáček, které se při dalším naklánění více rozsvítí, a 10stupňovými nastavitelným vyhříváním rukojetí, jež udržují vaše ruce v teple bez ohledu na počasí. A pro dokonalou sportovní všestrannost je tento špičkově výkonný motocykl vybaven systémem QSS pro lepší a rychlejší řazení nahoru a dolů.

tu1.jpg

Poloaktivní odpružení KYB

Plně nastavitelné elektronické odpružení vpředu a vzadu je řízeno šestiosou IMU a ECU, které aktivují hydraulickou jednotku (HU) a řídicí jednotku odpružení (SCU). Nastavení tlumení se okamžitě upravuje pomocí elektromagnetu pro hladkou a bezpečnou jízdu – bez ohledu na zatížení nebo jízdní podmínky. Režim se nastavuje prostřednictvím rozhraní TFT.

tu2.jpg

Systém rychlořazení (QSS) nahoru a dolů

Tracer 9 GT je vybaven systémem rychlořazení (QSS) pro rychlejší a plynulejší řazení bez spojky. Senzor na táhle řazení detekuje pohyb a ECU na okamžik přeruší přenos hnacího točivého momentu a na motoru CP3 o objemu 890 ccm, aby zajistila plynulé řazení v zatáčkách, které udržuje rovnováhu a stabilitu podvozku a také zajišťuje pohodovější jízdu.

tu3.jpg

Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) a systémy podpory jízdy sledující náklon

Tracer 9 GT je nyní vybaven některými z nejpokročilejších elektronických systémů podpory jízdy, které vám dodají větší jistotu a přesnou ovladatelnost v různých povětrnostních podmínkách a na různých površích vozovky. Kompaktní šestiosá IMU, vyvinutá na základě modelu R1M, řídí 3režimový systém kontroly trakce (TCS) sledující náklon a také protismykový systém (SCS), systém řízení zdvihu předního kola (LIF) a systém ovládání brzd (BC).

Dostupné v těchto barvách

B1
B2
B3

Motor

Typ motoruKapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, 3 válec, DOHC
Zdvihový objem890 cm³
Maximální výkon87,5 kW (119 k) při 10 000 ot./min
Typ spojkymokrá, vícelamelová
Převodovkastálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDiamond
Systém předního odpruženíTeleskopické vidlice
Systém zadního odpruženíKyvná vidlice
Přední brzdaHydraulická se dvěma kotouči Ø 298 mm
Zadní brzdaHydraulická se dvěma kotouči Ø 298 mm

Rozměry

Celková délka2 175 mm
Celková šířka885 mm
Celková výška1430 mm – 1470 mm
Výška sedla810 mm – 825 mm
Rozvor kol1 500 mm
Minimální světlá výška135 mm
Kapacita palivové nádrže18 l
Kapacita olejové nádrže3,5 l

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

vedoucí Motocentrum

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie a video

G1
G2
G3
G4

Další materiály ke stažení