Dlouholeté zkušenosti a znalosti společnosti Yamaha v oblasti produkce strojů vybavených mnoha různými schopnostmi inspirovaly naše konstrukční týmy k vytvoření úžasné nové limitované edice tohoto modelu nové generace pro dobrodružství v terénu. #DRIVENBYFREEDOM – Tento zcela nový SxS ví, jak pracovat a překvapit na maximum.
Limitovaná edice Wolverine® RMAX™2 1000 vychází z naší konstrukční filozofie „Jin-Ki Kanno”, což lze z japonštiny přeložit jako „skutečná radost ze spojení člověka se strojem.“ Výsledkem je terénní vozidlo s úžasnými schopnostmi, ve kterém se řidič i spolujezdec zvládnou i nejtěžší terén.
Ohromující síla řadového osmiventilového dvouválce DOHC o zdvihovém objemu 999 ccm dává vozidlu špičkový a naprosto kultivovaný výkon v celém výkonovém pásmu. Vzhledem k tomu, že otáčkoměr vstupuje do červeného pásma až na úrovni 8 500 ot./min, patří agresivní a temperamentní jízda do základní výbavy. Není čeho se bát, protože charakteristickým znakem každého motoru Yamaha je legendární odolnost a spolehlivost.
Procesorem řízená škrticí klapka Yamaha (YCC-T) spolupracuje s převodovkou Ultramatic® a systémy On-Command. Výsledkem je dokonalá dodávka výkonu v jakékoli situaci, k čemuž přispívá i třípolohový systém D-Mode (Drive Mode). V širokém terénu umožňujícím temperamentní jízdu si vyberte Sports Mode – režim Trail Mode zase pro zábavnou a uvolněnou jízdu – režim Crawl Mode pak k pomalé technické jízdě, třeba ve skalnatém terénu.
Modely Wolverine® RMAX™2 1000 jsou vybaveny naklápěcí korbou pro jednodušší přepravu nákladu. Korba opatřená hydraulickým posilovačem a robustním západkovým systémem dokáže přepravit až 272 kg nákladu. Nachází se na ní několik ocelových upínacích bodů k zajištění nákladu nebo upevnění příslušenství. Když se k tomu přidá tažná kapacita 907 kg přes standardní dvoupalcové tažné zařízení, je Wolverine připraven začít pracovat kdykoli.
S nastavitelnými tlumiči spínačů FOX® iQS (Intelligent Quick Switch) v kabině elektronicky řídí tlumicí síly mezi 3 polohami (komfortní, střední a pevná), aby se dosáhlo velkých změn jízdních charakteristik a ovladatelnosti vozidla, aby vyhovovaly různým terénním podmínkám.
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, dvouválec |
Zdvihový objem | 999 ccm |
Vrtání x zdvih | 93,0 mm x 73,5 mm |
Koncový převod | Kardan |
Převodovka | Yamaha Ultramatic® CVT automatic V-belt |
Systém předního odpružení | Nezávislé dvojité lichoběžníkové zavěšení s příčným stabilizátorem, zdvih kol 361 mm / FOX 2.0 iQS |
Systém zadního odpružení | Nezávislé dvojité lichoběžníkové zavěšení s příčným stabilizátorem, zdvih kol 429 mm / FOX 2.0 iQS |
Zadní a přední pneumatiky | 30 x 10.00R-14 Maxxis® Carnivore™ |
Přední brzda | Dvojité hydraulické kotouče |
Zadní brzda | Dvojité hydraulické kotouče, parkovací brzda umístěná na hřídeli |
Celková délka | 3 030 mm |
Celková šířka | 1 680 mm |
Celková výška | 1 975 mm |
Výška sedla | 872 mm |
Rozvor kol | 2 202 mm |
Minimální světlá výška | 350 mm |
Kapacita palivové nádrže | 35 litry |
Kapacita olejové nádrže | 5,5 litry |