Dlouholeté zkušenosti a znalosti společnosti Yamaha z oblasti produkce strojů vybavených mnoha různými schopnostmi inspirovaly naše konstrukční týmy k vytvoření úžasné nové verze Special Edition tohoto modelu nové generace pro dobrodružství v terénu. #DRIVENBYFREEDOM – tento zcela nový SxS ví, jak pracovat a překvapit na maximum.
Wolverine® RMAX™2 1000 Special Edition vychází z naší konstrukční filozofie „Jin-Ki Kanno“, což lze z japonštiny přeložit jako „skutečná radost ze spojení člověka se strojem“. Výsledkem je terénní vozidlo s úžasnými schopnostmi, v němž se řidič i spolujezdci mohou spolehnout, že zvládnou i nejtěžší terén.
Ohromující síla nového řadového osmiventilového dvouválce o zdvihovém objemu 999 ccm v uspořádání DOHC dává vozidlu špičkový a naprosto plynulý výkon v celém výkonovém pásmu. Vzhledem k tomu, že otáčkoměr vstupuje do červeného pásma až na úrovni 8 500 ot./min, patří agresivní a temperamentní jízda do základní výbavy. Není čeho se bát, protože charakteristickým znakem každého motoru Yamaha je legendární odolnost a spolehlivost.
Systém Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) spolupracuje s převodovkou Ultramatic® a systémy On-Command. Výsledkem je dokonalý přenos výkonu v jakékoli situaci, k čemuž přispívá i nový třípolohový systém D-Mode (Drive Mode). V širokém terénu umožňujícím temperamentní jízdu si vyberte Sports Mode – režim Trail Mode je vhodný pro zábavnou a uvolněnou jízdu – režim Crawl Mode je pak vhodný k pomalé technické jízdě, například ve skalnatém terénu.
Modely Wolverine® RMAX™2 1000 jsou vybaveny naklápěcí korbou, která usnadňuje přepravu nákladu. Korba je opatřena hydraulickým posilovačem a robustním západkovým systémem a je schopna přepravit až 272 kg nákladu. Nachází se na ní několik ocelových upínacích bodů k zajištění nákladu nebo upevnění příslušenství. Když se k tomu přidá tažná kapacita 907 kg přes standardní dvoupalcové tažné zařízení, je model Wolverine® RMAX™2 1000 připraven začít pracovat, kdykoli je to třeba.
Zcela nové odolné odpružení je navrženo tak, aby poskytovalo optimální kombinaci pro řízení: maximální možnost vertikálního pohybu v nízkých rychlostech – vyvážený pocit při jízdě po cestách – maximální ochrana proti propružení na doraz s pocitem tlumení při vyšších rychlostech a agresivním manévrování. K těmto skvělým jízdním vlastnostem napomáhají širokoúhlá trojúhelníková příčná ramena a snadno nastavitelné tlumiče FOX.
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, dvouválec |
Zdvihový objem | 999 ccm |
Vrtání x zdvih | 93,0 mm x 73,5 mm |
Koncový převod | Kardan |
Převodovka | Yamaha Ultramatic® CVT automatic V-belt |
Systém předního odpružení | Nezávislé dvojité lichoběžníkové zavěšení s příčným stabilizátorem, 361 mm zdvih kol, FOX QS3 piggy back |
Systém zadního odpružení | Nezávislé dvojité lichoběžníkové zavěšení s příčným stabilizátorem, 429 mm zdvih kol, FOX QS3 piggy back |
Zadní a přední pneumatiky | 30 x 10.00R-14 Maxxis® Carnivore™ |
Přední brzda | Dvojité hydraulické kotouče |
Zadní brzda | Dvojité hydraulické kotouče, parkovací brzda umístěná na hřídeli |
Celková délka | 3 030 mm |
Celková šířka | 1 680 mm |
Celková výška | 1 975 mm |
Výška sedla | 872 mm |
Rozvor kol | 2 202 mm |
Minimální světlá výška | 350 mm |
Kapacita palivové nádrže | 35 litry |
Kapacita olejové nádrže | 5,5 litry |