Anti-hoppingová spojka vycházející ze závodních technologií zajišťuje přesnější úpravu nájezdové rychlosti do zatáček, čímž umožňuje dosahovat rychlejších časů na kolo. Závodní motor se vyznačuje mimořádně rychlou reakcí na plyn a nekompromisním výkonem ve vysokých otáčkách – rozhodujícími faktory pro vítězství.
Kapotáž s ostře řezanými liniemi poskytuje jezdci dostatek prostoru pro přesun těžiště těla během zatáčení nebo prudkého zrychlování. A lehké tlumiče typu piggyback jsou zárukou naprosto dokonalé ovladatelnosti!
Čtyřtaktní pětiventilový motor čtyřkolky YFZ450R o objemu 450 ccm inspirovaný závodními technologiemi pracuje s kompresním poměrem 11,8:1 a je vybaven závodními vačkovými hřídelemi, které zaručují okamžitou reakci na plyn a výkon při vysokých otáčkách, který je potřeba k získávání vítězství. Systém sání zaručuje nízkou spotřebu paliva, nižší emise škodlivin výfukových plynů i lepší odolnost.
Pětistupňová převodovka čtyřkolky YFZ450R je jednou z nejpřesnějších ve své třídě a je doplněná asistenční antihoppingovou spojkou. Tato technologie vyvinutá pro závodní použití je v této kategorii použita poprvé. Díky tomuto systému je řazení ještě snadnější a výsledkem jsou jak rychlejší časy na kolo, tak nižší únava jezdce.
Pro snížení neodpružené hmotnosti je tento model vybaven předními tlumiči Kayaba se zásobníkem (typ piggyback) a kalibrovaným zadním tlumičem. Tyto nastavitelné jednotky zaručují přesnější ovladatelnost, díky čemuž získáte náskok před konkurencí.
Model YFZ450R byl navržen s cílem dosáhnout dokonalé souhry s jezdcem, vyšších výkonů na závodních tratích a většího pohodlí při jízdě v terénu. Tvar předních a zadních blatníků je volen tak, aby měl jezdec kolem sebe více místa a mohl tak snadněji přesouvat těžiště těla při zatáčení nebo zrychlování. Také kryty nášlapů byly posunuty více dozadu.
Typ motoru | Jednoválec, kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, 5ventilový |
Zdvihový objem | 449 ccm |
Vrtání x zdvih | 95.0 x 63.4 |
Koncový převod | Řetěz |
Převodovka | 5rychlostní, ruční kluzná spojka |
Systém předního odpružení | Nezávislé dvojité trojúhelníkové rameno, tlumič typu piggyback seřiditelný 3 způsoby, zdvih kol 250 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvné rameno ze slitiny lehkých kovů tlumič typu piggyback seřiditelný 3 způsoby, zdvih kol 280 mm |
Přední / Zadní pneumatiky | AT21x7R10 / AT20x10R9 |
Přední brzda | Dvojité kotouče s hydraulickými dvoupístkovými třmeny |
Zadní brzda | Kotouče s vlnovitým pro lem, dvoupístkové třmeny |
Celková délka | 1 795 mm |
Celková šířka | 1 240 mm |
Celková výška | 1 065 mm |
Výška sedla | 810 mm |
Rozvor kol | 1 270 mm |
Minimální světlá výška | 115 mm |
Kapacita palivové nádrže | 10 litry |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 184 kg |