Anti-hoppingová spojka vycházející ze závodních technologií zajišťuje přesnější úpravu nájezdové rychlosti do zatáček, čímž umožňuje dosahovat rychlejších časů na kolo. Závodní motor se vyznačuje mimořádně rychlou reakcí na plyn a nekompromisním výkonem ve vysokých otáčkách – rozhodujícími faktory pro vítězství.
Kapotáž s ostře řezanými liniemi poskytuje jezdci dostatek prostoru pro přesun těžiště těla během zatáčení nebo prudkého zrychlování. A lehké tlumiče typu piggyback jsou zárukou naprosto dokonalé ovladatelnosti!
Čtyřtaktní pětiventilový motor čtyřkolky YFZ450R SE o objemu 450 ccm inspirovaný závodními technologiemi pracuje s kompresním poměrem 11,8:1 a je vybaven závodními vačkovými hřídelemi, které zaručují okamžitou reakci na plyn a výkon při vysokých otáčkách, který je potřeba k získávání vítězství. Systém sání zaručuje nízkou spotřebu paliva, nižší emise škodlivin výfukových plynů i lepší odolnost.
Pětistupňová převodovka čtyřkolky YFZ450R SE je jednou z nejpřesnějších ve své třídě a je doplněná asistenční antihoppingovou spojkou. Tato technologie vyvinutá pro závodní použití je v této kategorii použita poprvé. Díky tomuto systému je řazení ještě snadnější a výsledkem jsou jak rychlejší časy na kolo, tak nižší únava jezdce.
Model YFZ450R SE je první čtyřkolkou své třídy vybavenou asistenční antihoppingovou spojkou, která se při rychlém podřazování před zatáčkou částečně vypíná. Tato spojka prakticky eliminuje brzdný účinek motoru a umožňuje tak jezdci určovat nájezdovou rychlost do zatáček pomocí brzd. Výsledkem je lepší ovladatelnost a kratší časy na kolo.
Model YFZ450R SE byl navržen s cílem dosáhnout dokonalé souhry s jezdcem, vyšších výkonů na závodních tratích a většího pohodlí při jízdě v terénu. Tvar předních a zadních blatníků je volen tak, aby měl jezdec kolem sebe více místa a mohl tak snadněji přesouvat těžiště těla při zatáčení nebo zrychlování. Také kryty nášlapů byly posunuty více dozadu. Špičkový model speciální edice se dodává v exkluzivních barvách, díky kterým budete na trati i v terénu nepřehlédnutelní.
Typ motoru | Jednoválec, kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, 5ventilový |
Zdvihový objem | 449 ccm |
Vrtání x zdvih | 95.0 x 63.4 |
Koncový převod | Řetěz |
Převodovka | 5rychlostní, ruční kluzná spojka |
Systém předního odpružení | Nezávislé dvojité trojúhelníkové rameno, tlumič typu piggyback seřiditelný 3 způsoby, zdvih kol 250 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvné rameno ze slitiny lehkých kovů, tlumič typu piggyback seřiditelný 3 způsoby, zdvih kol 280 mm |
Přední / Zadní pneumatiky | AT21x7R10 / AT20x10R9 |
Přední brzda | Dvojité kotouče s hydraulickými dvoupístkovými třmeny |
Zadní brzda | Kotouče s vlnovitým pro lem, dvoupístkové třmeny |
Celková délka | 1 795 mm |
Celková šířka | 1 240 mm |
Celková výška | 1 065 mm |
Výška sedla | 810 mm |
Rozvor kol | 1 270 mm |
Minimální světlá výška | 115 mm |
Kapacita palivové nádrže | 10 litry |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 184 kg |