V každé firmě a organizaci se každoročně řeší téma: Čím obdarovat své kolegy a zákazníky. Opravdu nelehký úkol, aby dar neskončil druhý den ve skříni nebo ještě hůř v koši. Jak jsme obdarovali skoro 250 zaměstnanců u nás v BARTHu?
S nimi pro většinu zaměstnanců přichází klid, pohoda a natěšení na rodinnou atmosféru u pohádek. Pro oddělení marketingu je to ale ve všech firmách jedno z nejhorších období roku.
Opět se musí vybrat dárky pro zaměstnance různých věkových i profesních skupin. Aby dar byl funkční a udělal radost jak zkušenému ekonomickému řediteli, tak mladému grafikovi v reklamní agentuře je velice složitá otázka.
U nás v BARTHu k tomu zasedl kompletní marketingový tým a každý do seznamu přihodil pár svých tipů. Finální výběr a upřesnil počty kusů ten nejpovolanější (přeci jen už vybírá dárky zaměstnancům úctyhodných 26 let) Michal Burkoň.
Na každém předmětu jsme maximálně využili prostor pro vlastní brand. Tyto dárky bude mít většina zaměstnanců stále na očích, a proto nikdy nezapomenou na Vánoce 2022 v BARTHu. Děkujeme "Ježíšku".