Spolupráce s letištěm na kampani přišla spolu s nově vybudovaným terminálem, respektive s letním letovým řádem 2022, kdy jsme počátkem tohoto roku byli osloveni, zda bychom letišti pomohli proměnit interiér doslova od podlahy. Tímto byla rozšířena naše dlouhodobá (byť do toho okamžiku drobnější a rozhodně ne tak intenzivní) spolupráce. Cílem bylo vytvořit čisté a příjemné prostředí, a to jak pro cestující, tak zaměstnance a podpořit tak celkový koncept letiště.
Jelikož byli a jsou na letišti s našimi službami spokojeni, zcela nově jsme se s letištěm vydali také cestou součinnosti ve světě online marketingu.
Se společností BARTH Reklamka jsme začali spolupracovat v roce 2022. Již v minulosti mně řada známých doporučovala právě tuto společnost. První kroky naší spolupráce vedly ke sjednocení vizuálu letiště na sociálních sítích, pokračovalo to grafikou na webu, tvorbou vizitek a reklamních videí. Postupně se vzájemná kooperace rozšířila na kompletní branding interiéru terminálu letiště. Celý tým společnosti odvedl skvělou a profesionální práci. Se spoluprací jsme maximálně spokojení a chceme v ní pokračovat i nadále.
Mária Ministrová, Development and Marketing Manager
V rámci zakázky jsme vytvořili ručně kreslené motivy místních kulturních památek (např. Kunětická hora, Zelená brána, zámek Pardubice), které jsme do prostoru letiště zakomponovali v souladu s hlavní myšlenkou – vytvořit jedinečný prostor, jenž poskytuje komfort, kvalitní zázemí a příjemné kompaktní prostředí pro cestující i zaměstnance.
Největší část práce na tomto projektu spočívala v brandingu ochozu v odletové a příletové hale. Na stěny je wallwrap samolepka to nejlepší řešení a touto cestou jsme se vydali i my. Podklad totiž nevyžaduje žádnou složitou přípravu, nevznikají žádné nečistoty jako u malby a vše je celkem rychle nainstalované. V rámci letiště jsme samolepky vytvořené na míru instalovali za pomoci vysokozdvižného vozíku, díky čemuž jsou v současné chvíli příjemnou a decentní ozdobou prostoru.
Během tvorby navigačního systému na podlahové ploše jsme využili stávající logo a malinko jej graficky poupravili tak, aby mohly vzniknout například originální samolepky se speciální laminací odolnou proti poškrábání, které jsou ideální volbou pro namáhané prostory a veřejná místa s vysokou koncentrací návštěvníků. V konkrétním případě vznikl taktéž poutavý prvek, který doslova vybízí děti k tomu „prolétnout se“ uvnitř haly, a to ještě před samotným odletem do cílové dovolenkové destinace. Zároveň se jedná o příjemnou formu a přehledné směrování cestujících např. k rychlému a pohodovému odbavení.
Nejlepší a nejrychlejší možnost, jak upozornit na nějakou novinku nebo akci v interiéru budovy, je pomocí klaprámů. Do nich snadno umístíte plakát s informacemi, které chcete předat cestujícím a rychle dokážete reagovat na změny. Výměnu totiž zvládne opravdu každý.
Ideální forma polepu a ořezu pro jednoduchou grafiku či text, kterou jsme aplikovali na vstupních dveřích do haly letiště a zakomponovali v rámci nápisu „Vítejte v Pardubicích“. Vše opět v čistých a jednoduchých liniích tak, aby jednotlivé komponenty dotvořily a dokonale zapadly do celkového konceptu.
Jemná dekorace průhledných ploch, která plní také funkci zneprůhlednění prosklených prostorů, a to bez zamezení pronikání světla dovnitř interiéru. V našem případě jsme pískované fólie s tvarovým ořezem použili na vstupní dveře do terminálu.
Veškerou výše zmíněnou tvorbu a její realizaci jsme zvládli ještě před prvním letošním letem z Pardubic do španělského Alicante, za což jsme nesmírně rádi.
Jelikož jsme tento první let pro klienta zaznamenali, upravili a sestříhali – přidáváme dané video k nahlédnutí, stejně jako záznam z 3denní akce brandování interiéru letiště.
Celkově je nový terminál i koncept letiště určený všem, kteří dávají přednost klidnému, komfortnímu a rychlému odbavení bez zbytečných stresů a bez nutnosti dorazit na letiště s několika hodinovým předstihem. Cílem dlouhodobé spolupráce je zvýšit povědomí o tom, že pardubické letiště poskytuje pravidelné i charterové lety a podpořit také neustále se rozšiřující nabídku dovolenkových destinací.
Jakub Vágner
reklamní poradce