Německý výrobce klavírů a pianin má v České republice již 2. prodejnu.
Při mediální kampani se společností C. BECHSTEIN využíváme téměř všechny typy outdoorových médií, aktuálně především v Praze, kde byla v roce 2019 otevřena nová prodejní pobočka. Využíváme typových nosičů formátu billboard euroformát (5,1 x 2,4 m), smartboard (6 x 3 m), bigboard (9,6 x 3,6 m) a také atypické podsvětlené nosiče backlight.
Mimo billboard děláme kampaň i pro chodce, které nejlépe v centru Prahy zaujmeme CLV nosiči, které využíváme jak v metru tak na chodnících.
Tramvaje, autobusy, metro. Tyto všechny dopravní prvky městské hromadné dopravy Prahy využíváme pro reklamní sdělení, které podporuje pojem o novém prodejní místě v Praze a také o značce samotné.
Abychom zaujali veškeré síly v reklamním sdělením všem občanům cílové skupiny pro klavíry C. BECHSTEIN, využíváme také mnoho magazínů jako jsou např. Forbes, Respekt, ELLE, Marianne, Muzikus nebo Proč ne?!.
Adam Burkoň
reklamní poradce