CETIN (Česká telekomunikační infrastruktura a.s.) spravuje a provozuje největší datovou a komunikační síť pokrývající území celé ČR. CETIN (bývalý Telecom) spadá do skupiny PPF a má sídlo v Praze na Českomoravské ulici – vedle O2 areny.
V roce 2018 jsme pro společnost CETIN dodávali vánoční předměty pro veškeré jejich zaměstnance. Zaměstnanci měli na výběr mezi luxusním bezpečnostním batohem značky Bobby a cestovním kufrem, který byl vytvořen přímo na míru klienty s jeho logy. Celkově jsme dodávali přes 360 kusů těchto značkových batohů a 860 kusů cestovních kufrů (veškerá zásilka dosahovala velikosti přepravního lodního kontejneru velikosti 40` HC).
Koncem roku 2019 se společnost CETIN stěhovala ze svého předcházejícího sídla na Olšanské (pověstná telekomunikační věž) do nového sídla na Českomoravské, kde sídlí v novém kancelářském komplexu Beethoven, které je hned vedle O2 areny. Jak se již známo, nové sídlo potřebuje nové značení, v tomto případě jsme zvolili značení světelnými a 3D logy. Na nové sídlo CETINu jsme vyhotovili a nainstalovali 2 kusy světelných log v délce 8,14 metru / logo. Loga byla vyhotovena z krabicového písma svítícího čelně, písmo svítí v korporátních barvách a je umístěno na podkladové desce, která celé logo drží ve výšce několika desítek metrů. Dále jsme k hlavnímu vstupu vyhotovili a nainstalovali logo, jenž je jediným unikátem svého druhu v České republice. Hliníkové 3D logo o délce 7,7 metru je z přední a zadní strany opláštěné betonovou vrstvou, tudíž logo je velmi impozantní a zapadá do industriálního stylu celého komplexu. V temných hodinách je logo osvíceno korporátními barvami, tudíž nejde přehlédnout ani v noci.
CETIN, který vlastní telekomunikační infrastrukturu po celé České republice má jednu velkou výhodu, vlastní tisíce sloupů a rozvoden, které celou infrastrukturu zajišťují. Jelikož společnost chce, aby lidé věděli, že nám všem CETIN zajišťuji „Rychlý a stabilní internet“ po celé ČR, rozhodli se pro to, říct to všem pomocí reklamy. Marketingové oddělení společnosti nás oslovilo, abychom jim vymysleli, jak rychle a efektivně za nízkých finančních nákladů tuto kampaň komunikovat. Proto nyní dodáváme po celé České republice tisíce bannerů a tisíce nosičů z laminovaného kartonu na sloupy telekomunikačního vedení.
Adam Burkoň
reklamní poradce