Firma EUROLOGIS center nás oslovila s požadavkem na tvorbu nového brandu jejich společnosti.
Je to komplex mrazíren, skladovacích prostorů, ubytovny, logistického centra a dalších divizí.
Vytvořili jsme nová loga pro všechny divize, navrhli jsme grafiku na propagační bannery na venkovní plochy budov a zajistili jejich výrobu a instalaci. Tvorba nového loga je velmi náročný proces. Je potřeba se naladit na potřeby i vnímání klienta. Což se nám povedlo, i když proces to byl dlouhý a náročný. Vše se ladilo do posledního detailu, nejen hlavní logo pro areál EUROLOGIS, ale také brand pro všechny jeho divize.
Když bylo logo na světě, pokračovali jsme v přípravách vizuálů na bannery, které budou prezentovat jednotlivé aktivity areálu. Vyrobit nevšední grafiku v dnešní době není zrovna snadné, když je toho všude tolik. Naším cílem bylo, jasně oddělit každou divizi a udělat něco výjimečného, co každého zaujme. Když nám klient vše odsouhlasil a byl spokojen, začala nejtěžší fáze spolupráce a to instalace vyrobených bannerů nemalých rozměrů. Místo instalace bylo špatně přístupné ze všech stran. Svolali jsme naši partu odborníků a zjistili jsme, zda existuje nějaká plošina, která by s montáží pomohla. Díky náročnému terénu připadala v úvahu jen jedna varianta instalace, a to s pomocí horolezců, kteří s námi do toho šli.
Proces trval několik dní, nejdříve dokonalá technická příprava na bezpečné uchycení bannerů a pak následné pověšení. Horolezci i naši technici
odvedli skvělou práci a tento areál rozhodně nikdo nepřehlédne.
Adam Burkoň
člen představenstva