Společnost Techni Trade s.r.o. je výrobcem a dodavatelem strojních nožů, řezných nástrojů a spotřebního materiálu.
Své výrobky dodává do České a Slovenské republiky, do Německa a Polska.
S růstem společnosti vzrostla potřeba i nového loga a jednotné korporátní identity.
Vše to začalo správou online kampaní, které pro zákazníka děláme od roku 2019. Během této spolupráce vznikl požadavek na tvorbu nového
firemního webu a s ním i možnost redesignu loga společnosti.
Zadáním bylo zachovat stávající barevnost a samozřejmě vyjádřit podstatu oblasti podnikání. Návrhů vzniklo hned několik. Všechny s vyjádřením řezu nebo řezného nástroje v kombinaci s technickým vzhledem fontu, který je pro technické zaměření společnosti vhodný. Klientovi jsme naše návrhy osobně odprezentovali a s vytištěnými logy jsme mu nechali několik dní na rozmyšlenou. Finální návrh prošel ještě několika drobnými facelifty, ale společně s klientem jsme logo krásně doladili k jeho spokojenosti, a to nás těší!
K logu neodmyslitelně patří minimálně základní logomanuál, aby vznik nového loga měl svůj smysl a dodržovala se korporátní identita v jeho duchu. Definovali jsme, jak se logo smí a nesmí používat, korporátní font, barevnost a vizitky. Při návrzích na vizitky vznikl náhodou i korporátní vzorek poskládaný z obrysů řezných nástrojů, které společnost vyrábí. Ten se nám nakonec krásně propsal i do dalších médií.
Novou identitu jsme aplikovali na celou flotilu firemních vozů, reklamní předměty, vizitky a v neposlední řadě na zmíněnou online kampaň i na zcela nové webové stránky, které nyní více svědčí o tradici společnosti Techni Trade s.r.o. a je tak nejen pro jeho zahraniční klienty serióznější a atraktivnější.
O tom, co vše pro společnost děláme zase někdy příště…