Pardubický podnikatelský inkubátor nebo-li P-PINK. To je to místo, to místo, které pomáhá mladým podnikatelům se skvělými nápady prorazit ve světě byznysu. A my zase pomáháme P-PINKu, aby byl vidět. Jak jsme pomáhali při otevření nového sídla?
Spolupráce s týmem pana Formánka, BARTH Reklamky byla vynikající. Zadání, které bylo poptáváno v rámci projektu Otevření nových prostor Podnikatelského inkubátoru v Pardubicích, bylo velmi široké od offline reklamy po online včetně médií. BARTH Reklamka disponuje širokým spektrem inhouse pracovníků a vlastní výroby, která umožnila synergie a pro P-PINK jako zadavatele i efektivnější realizaci poměrně rozsáhlého komplexního marketingového zadání.
Jiří Janků, mentor a ředitel
Pokud propagujete otevření nového, super moderního sídla institutu jako je P-PINK, potřebujete určitě kvalitní fotky. Pro grafické motivy v citylight vitrínách, letácích a reklamě na MHD byli vybráni tři zástupci projektů, kterým již v P-PINKu inkubují jejich byznys. My tyto tři mladé sympaťáky nafotili v našem studiu a výsledně vybrané fotky použili na všechny další materiály.
Jelikož nový P-PINK sídlí v Pardubicích na ulici Jana Palacha, vytipovali jsme několik citylight vitrín a billboard, abychom zvedli povědomí o značce přímo ve městě perníku. A pokud si myslíte, že outdoorovou reklamu nelze měřit.... Mýlíte se, my máme svoje tajné fígle, abychom vám reportovali přínos těchto kampaní. Použili jsme dva motivy. Jeden na otevření nové budovy a druhý s ambasadory a jejich projekty.
Reklama na MHD poskytuje pronajímateli spíše brandovou podporu podnikání, i když někteří naši klienti užívají tyto plochy k produktovým reklamám, ale o tom si povíme zase někdy jindy. U tohoto média platí více méně to samé co u billboardů, ale s jedním velkým PLUS! Tenhle billboard najezdí v průměru 60 000 kilometrů ročně po centru města a jeho přilehlých oblastech, takže ho nemůže snad nikdo přehlédnout.
Pro tento typ projektu jsme zvolili kombinaci outdoor i online propagace. Jednalo se konkrétně o tvorbu a správné cílení placených příspěvků na Facebooku, LinkedInu a o placené příspěvky na Google. Zde výsledky vidíte okamžitě a lze efektivitu přesně měřit.
Velký je malé slovo pro označení mesh banneru, který jsme navrhli a nainstalovali na novou budovu. Jedná se totiž o rozměr 13,6 x 8,2 metru, takže tento motiv zakrývá skoro celou plochu budovy, a proto si můžeme dovolit označení – OBŘÍ banner.
Místní "plátky" i renomované časopisy s celorepublikovým pokrytím – zde všude jsme umístili námi navržené grafické motivy v rámci placené propagace v tištěných médiích. Opravdu jsme pokryli snad celé spektrum propagačních kanálů, to znamená, že kdo si nevšiml, že P-PINK otevírá novou budovu je snad 🦯😎
Naši šikovní kolegové dokáží s kamerou a následně v postprodukci doslova kouzla. Pro připomenutí jedinečných chvil, které nyní Pardubický podnikatelský inkubátor zažívá, jsme natočili a následně produkovali několik videí.