Originální polep firemního vozu, který vám na první pohled prozradí, co budete řešit s pánem, který z něho vystoupí.
Za nás jsem absolutně spokojen s výsledkem. Velmi oceňuji přístup celé organizace i po “pomalejším” začátku s kapkou netrpělivosti z mé strany :)
Roman Drášil, ředitel společnosti
Zadání majitele společnosti, pro kterou se polepovala ojetá Škoda Superb, znělo dost jasně – celopolep, na kterém bude při prvním pohledu jasně vidět, čím se firma zabývá. Tím nám byly nechány volné ruce a prostor pro kreativitu. Vzniklo tak hned několik návrhů od více grafiků, aby bylo z čeho vybírat. Světlé i tmavé, decentní i trochu odvážnější. Tak může i ze staršího vozu být zase neobyčejné služební vozidlo.
Proběhlo několik korektur, při kterých jsme s klientem naladili detaily a padlo finální rozhodnutí, že celé auto "oblečeme" do textury fotovoltaického panelu. Tím jsme určitě dodrželi požadavek, aby si zákazníci toto auto jednoduše zapamatovali a bylo na první pohled poznat, jaké služby firma realizuje. Ještě jsme ale museli splnit poslední bod "rozsáhlého :)" zadání.
Přišli jsme s myšlenkou, že celý polep bude takzvaně ze dvou vrstev. První podkladovou tvoří textura fotovoltaického panelu v matné laminaci a druhou zase tištěné a přesně plotrované nápisy a loga v lesku. Tyto doplňky na autě pěkně září oproti matnému základu. Tím dostává celé řešení trochu jiný rozměr, ale museli byste se podívat hóódně z blízka, abyste poznali, že se nejdená a souvislou vrstvu materiálu. Výsledek opravdu stojí za to. Vše máme hezky nafoceno, ale naživo to vypadá ještě lépe :)
Adam Burkoň
reklamní poradce