Motúčko je elektricky poháněné zahradní kolečko, které vyrábí česká firma Isolit–Bravo s r.o.
„Spolupráce se skupinou BARTH začala nákupem 4 služebních vozů, kdy nám nabídli nejlepší ceny a podmínky, zároveň jsme navrhli a zrealizovali
polepy. Aktuálně máme od BARTH Reklamky zavedenou internetovou reklamu k našemu výrobku Motúčko, kde se díky znalostem a profesionálnímu
přístupu dostavili dost zajímavé výsledky a aktuálně tuto spolupráci rozšiřujeme. Věříme, že i poslední společný projekt, tvorba nového e-shopu,
dopadne dobře a budeme i nadále pokračovat v dobré spolupráci.„
Rostislav Cáb, Referent Sales and Marketing
Spolupráce započala roku 2019, kdy jsme realizovali první zakázku pro společnost Isolit-Bravo s.r.o., konkrétně se jednalo o polep firemních vozidel.
Po úspěšném polepu vozidel jsme společně se zákazníkem začali vymýšlet propagaci ojedinělého produktu, který má název Motúčko. Jedná se o formu různých koleček a vozíků, které jsou poháněny elektromotorem. Díky tomuto pohonu se v podstatě náklad veze „sám“ a uživatel jen koordinuje jeho směr. Motúčko už někteří uživatelé mohli znát z TV (Receptář prima nápadů) nebo z veletrhů a výstav. Viděli jsme tak obrovský nevyužitý potenciál v síle online marketingu formou placené PPC reklamy. Zákazník nikdy neměl zkušenost s touto propagací, a proto jsme začali pouze dvěma kampaněmi (textové, produktové) na Googlu. Po prvním měsíci jsme pomocí reklamy výrazně zvýšili tržby. To byl důvod k tomu, abychom reklamu rozšířili ze dvou na čtyři kampaně (+ bannerové a remarketing), a to nejen na Googlu, ale i na Seznamu.
Díky skvělé práci našeho online oddělení, správně nastaveným a optimalizovaným reklamním kampaním jsme za 9 měsíců klientovi zvýšili tržby v průměru o 70 % a toto číslo stále narůstá.
Přivést uživatele na e-shop pomocí reklamy je jedna věc, druhou věcí je to, abychom uživatele přivedli někam, kde se bude cítit dobře a vše pro něj bude přehledné. Proto jsme v rámci rozšíření reklamních kampaní zpracovali nový e-shop, který bude v nejbližších dnech spuštěn. Díky velmi dobrým výsledkům z reklamních kampaní v České republice jsme nově nastavili a spustili kampaně i pro Slovensko a do budoucna plánujeme zacílit i na další země, kde bychom chtěli dosáhnout podobných výsledků jako v Čechách. Dále je v jednání propagace na Heuréce a sociálních sítích.
Reklamní slogan Motúčka „Jedním stiskem jedu tryskem“ je pro naší práci výstižný, protože jsme za relativně krátkou dobu pomohli výrazně zvýšit
nejen tržby, ale také celkový brand a povědomí o tomto produktu.
Jakub Vágner
reklamní poradce