Nemocnice Pardubického kraje, a.s. (NPK) poskytuje komplexní ambulantní a lůžkovou péči ve všech oborech.
Provozuje lůžkovou následnou péči, domácí péči, základní i specializovanou diagnostickou péči a lékárny.
Se společností, která má pět odloučených pracovišť – Pardubická nemocnice, Chrudimská nemocnice, Orlickoústecká nemocnice,
Litomyšlská nemocnice a Svitavská nemocnice, spolupracujeme již přes 5 let.
S BARTH Reklamkou spolupracujeme často a rádi více než dva roky. Naše požadavky nepatří už z povahy oboru mezi nejjednodušší, ale ještě se nám nestalo, že by si s tím „Bárti“ neporadili. Jsou ochotní, milí a schopní zareagovat okamžitě. Což je v situaci „včera bylo pozdě“ k nezaplacení. V oblasti PR a médií se pohybuji dvanáct let, a s podobným profesionálním přístupem jsem se setkala pouze jednou. Nevěřila bych, že na něj narazím zrovna v Pardubicích. Reklamku doporučuji všem, kteří se rozhodují, komu svěřit svoje reklamní aktivity.
Kateřina Semrádová, vedoucí oddělení komunikace a marketingu
Protože se jednalo o první ročník, museli jsme připravit kompletní branding a produkci. Co si pod tímto pojmem máte představit? Začali jsme tvorbou loga. Následovaly bannery na Facebook, a samozřejmě jsme museli během 3 dnů vytvořit web. Pro samotnou akci jsme vytvářeli a tiskly fotostěnu, vizitky, certifikáty, pozvánky, programy, jmenovky, muší křídla a jiné.
V současné době již je naše aktivita zaměřena přímo no NPK, která velmi intenzivně začala pracovat na interní komunikaci. Připravujeme grafiku pro časopis DOTEK, který má za cíl informovat všechny pracovníky a návštěvníky o novinkách v NPK. Grafiku připravujeme i na spoustu dalších akcí, jako jsou například letáky pro darování krve, vánoční vouchery, náborové letáky a mnoho dalšího.
Spolupráce s Nemocnicí Pardubického kraje nabrala na intenzitě před dvěma lety díky projektu Vědět víc. Tento projekt o karcinomu prsu byl natolik úspěšný, že jsme se díky němu dokázali propracovat k dalším službám. V dnešní době pro zákazníka připravujeme grafické práce, tvorbu firemního časopisu, tisky časopisů, rollupů, reklamní předměty a tabule, polepy a jiné. Za sebe můžu říct, že takto si představuji ideální spolupráci s klientem. Díky tomu, že spolupracujeme skoro na denní bázi, známe se natolik dobře, že pracovní vztah přerostl už v přátelství a je to pro nás taková srdcovka.