V pardubickém Afi paláci se otevírala nová pobočka prodejny Rieker a našim úkolem bylo, aby se o této novince dozvěděla široká veřejnost. Jaké nástroje jsme použili na to, aby každý v okolí věděl kam si přijít pro nové boty?
S BARTH Reklamkou jsme spolupracovali poprvé a byli jsme velice spokojeni. Agentura zastoupená panem Ceralem profesionálně zvládla naše zadání kampaně v Pardubicích jak na billboardy, CLV tak polepy MHD a eskalátoru přímo v OC Palace v Pardubicích. S výsledkem spolupráce jsme byli maximálně spokojeni.
Jaroslav Vacek , jednatel
Snad není v interiérech pardubických obchodů větší reklamní plocha než ta, kterou si zvolil Rieker. Polepit "zespod" eskalátory v OC Palace Pardubice je velice složitý úkol a jen tak někdo si na něj netroufne.
Naši technici během "noční směny" odstranili starý polep a aplikovali bezmála 40 metrů čtverečných samolepky s novým motivem, který zaručeně osloví každého, kdo na eskalátory nastoupí nebo jen projde kolem.
Stará dobrá klasika, která nikdy nezklame a zaručeně přinese výsledky. Hlavně když klient dal na naše doporučení a kampaň pojal ve velkém.
Motiv Rieker budeme po dobu tří měsíců v Pardubicích vídat snad na každém rohu. Dohromady jsme obsadili dvacet ploch na pečlivě vytipovaných místech.
Polep eskalátoru a outdoor nosiče jsme doplnili o skvělý prvek, kterým je reklama na vozech městské hromadné dopravy. Dva takové vozy budete potkávat v centru Pardubic i přilehlých obcích.
Jedná se o velmi efektivní druh prezentace v porovnání nákladů a účinnosti. Vozidla MHD zpravidla najezdí až 6 000 km měsíčně.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce