Horské středisko s celoročním provozem a širokou nabídkou sportovních a rekreačních aktivit včetně adrenalinových.
Spolupráce s tímto resortem začala už v roce 2012. Díky tomu, jsme se staly nedílnou součástí expanze tohoto nádherného areálu. Rozsah našich
služeb, které jsme dokázali nabídnout, byl opravdu obrovský – grafické práce, výroba a instalace polepů, tiskoviny, návrhy a tisk billboardů, inzerce,
reklamní spoty a mnoho dalších.
Jedna z velkých zakázek byly polepy firemních aut a také vozů městské hromadné dopravy v Pardubicích a v Brně. S klientem a naším grafickým studiem jsme začali pracovat na návrzích. Polepili jsem několik aut, autobusů i tramvají. Tato forma reklamy je velmi účinná, protože má obrovský dosah všude, kde se vozy pohybují. A při zajímavém vizuálu to prostě nejde přehlédnout.
Nedílnou součástí naší spolupráce je rozsáhlá výroba bannerů a PVC desek s potiskem, kdy některé rozměry dosahovaly i desítky metrů. Tyto bannery a desky slouží k navigaci a také propagaci celého resortu.
Asi málo kdo, si dokáže představit, kolik různých tiskovin takový areál potřebuje, aby dokázal zajistit informovanost nejen v areálu, ale také v informačních centrech a všude tam kde je potřeba dát vědět o tom, že existuje tak krásné místo pro relax, zábavu i dovolenou. Jsou to desítky druhů a tisíce kusů letáků, pohlednic, magazínů, časopisů, map areálu, informačních letáků, skládací brožury spoustu dalších a dalších. Všechno jsme pro klienta dokázali zajistit včetně grafických návrhů. Prostě navrhneme a vytiskneme cokoliv.
Máme vlastní výrobní oddělení nejen na polepy aut, ale také vlastní tiskové stroje. Což je velký benefit pro klienta, že dokážeme být flexibilní, pokud je potřeba vyřešit třeba něco na poslední chvíli. Pro Dolní Moravu jsme za celou dobu naší spolupráce vytiskli spoustu billboardových plakátů, plakátů do city-light vitrín, a stejně tak tisíce samolepek, nápisů a označení.
Stali jsme se také součástí příprav na otevření nových atrakcí jako byl Mamutíkův park, Lesní zážitkový park. Na nás byla propagace a mediální kampaň. Vytipovali jsem media, rádia, inzerci, billboardové plochy a další možnosti, jak oslovit co nejvíce budoucích návštěvníků těchto atrakcí. Spousty originálních grafických návrhů se pak zrealizovalo, zahájili jsem kampaň v rádiích, časopisech a dalších mediích, včetně outdoorové reklamy. Vytiskli jsem stovky voucherů, letáčků, které jsme distribuovaly po celé republice.
Dalším požadavkem od našeho klienta byly návrhy na firemní dress code pro celý resort. Měli jsem obléknout obsluhu všech horských chat, oddělení gastro a recepce, animátory a také pracovníky wellness. Byl to pro nás náročný úkol, ale myslím, že se nám kompletní realizace moc povedla a vytvořili jsme originální zakázkovou kolekci firemního dress codu pro tento resort a luxusní hotel VISTA.
Jak celá realizace probíhala?
PŘEČTĚTE SI VÍCEAdam Burkoň
člen představenstva