Rozhovor s Adamem Burkoněm | BARTH-Go

ROZHOVOR
S ADAMEM BURKONĚM

foto-adam-burkon-s-moetem.jpg

Na jaké pozici a jak dlouho ve firmě pracuješ?

Ve firmě BARTH Reklamka a.s. pracuji na pozici reklamní poradce již 3. rokem.

 

Co se ti na této práci nejvíce líbí?

Moc rád tvořím reklamní kampaně, promo akce, eventy, obalové materiály produktů nebo kreativní dárkové předměty.

Veletrhy a eventy byly nejvíce zasaženy, jak tě to ovlivnilo v práci, jak sis s tím dokázal poradit?

Aktuálně pandemií zasažené veletrhy a eventy, které také moc rád realizuji se přesouvají na internet nebo termínově oddalují. Prezentaci nového produktu tedy podporujeme přes online marketing, nebo pokud je nutná fyzická prezentace (např. promozóna), tak se snažíme přizpůsobit aktuálním nařízením, abychom zvládli produkt odprezentovat se správným efektem pro značku a zároveň se drželi vládních opatření.

 

Předpokládám, že se těšíš na předvánoční čas, který je pro tebe asi nejdůležitější v rámci reklamních předmětů?

Mým nejoblíbenějším časem je předvánoční období, kdy vrcholí přípravy na vánoční večírky, které rád organizuji a také se řeší dodání dárkových předmětů pro zaměstnance, partnery a zákazníky našich klientů. V loňském roce 2020 se bohužel žádný vánoční večírek nekonal, tudíž bylo více prostoru si vyhrát se zaměstnaneckými dárky našich klientů. Většina společností ušetřené peníze na vánočním večírku investovala právě do vánočních dárků pro zaměstnance, bylo tedy mnoho prostoru, jak si s dárky vyhrát a sklidit úspěch u všech zaměstnanců našich klientů, kterým jsme vánoční dárky dodávali – a že jich bylo.

foto-adam-burkon-s-reklamnimi-predmety.jpg

Máš pro zákazníky připraveny nějaké novinky v rámci reklamních předmětů?

Aktuálně již chystáme na Vánoce 2021 nabídku vánočních dárků pro zaměstnance, partnery a zákazníky našich klientů. Trend vánočních dárků pro tyto zmíněné kategorie obdarovaných směřuje k dárkovým balíčkům – nejedná se o jeden produkt, ale o více produktů balených do dárkového balení nebo přímo do jednoho z produktů samotných. Od potravinových balíčků se dají zpracovat balíčky sportovní, praktické do domácnosti nebo vitamínové balíčky do předvánočního sychravého období. Výhodou u balíčků je, že se jim meze nekladou, tudíž i pro jednu společnost skládáme několik druhů balíčků, abychom potěšili každou kategorii z obdarovaných (ženy, muži, studenti, řemeslníci, VIP klientela...).

Řekni nám, jak probíhá tvůj klasický pracovní den?

Klasický pracovní den? Ráno přijdu do práce, udělám si kávu, projdu si všechny e-maily, záležitosti a schůzky, co chci za daný den stihnout a poté je postupně plním. Během dne realizuji několik schůzek, telefonátů a pošlu několik nabídek.

 

Jak funguješ? Zvládáš všechno sám? Nebo máš nějaký tým lidí?

Vše zvládat sám bohužel nejde, pracuji v obchodním týmu s mojí kolegyní – Káťou Málkovou, která je pro mě pravou rukou a řídí proces veškerých zakázek. Samozřejmostí je opora u ostatních kolegů, kteří mi pomáhají se spoustou věcí.

foto-adam-burkon-s-kufrem-cetin.jpg

Na co jsi za svou kariéru nejvíce pyšný? Co se ti nejvíce povedlo?

Je mnoho věcí, na které jsem pyšný, že jsme je jako BARTH Reklamka a.s. zvládli. Mezi tyto věci může patřit například dodávka téměř 250 tisíc kelímků s potiskem na kávu na MS v ledním hokeji 2019, dodávka téměř tisíce cestovních kufrů jako vánoční dárek pro zaměstnance jedné telekomunikační společnosti, promozóna pro světoznámý koňak v obchodním řetězci v Makru nebo například dárkový obal na prémiové šampaňské typické pro oranžovou barvu.

Jaký by měl podle tebe dobrý reklamní poradce být?

Reklamní poradce by měl naslouchat klientovi a být mu stále oporou. Měl by být strategický pro tvorbu kampaní. Měl by být kreativní pro vymýšlení produktů a také aby zvládl klientovi dodat produkt v té nejvyšší kvalitě za tu nejlepší cenu.

 

Jak se stát dobrým reklamním poradcem? Co bys doporučil do začátku?

Buďte klientovi oporou, buďte všímavý a nad každým krokem důsledně přemýšlejte.

 

Prozraď nám, co děláš ve svém volném čase?

Vše svém volném čase velmi rád sportuji (především cyklistika) a také rád cestuji.

MOJE REFERENCE

Spolupráce s Cetinem

Spolupráce s Cetinem

Dlouholetá spolupráce se společností Cetin. Podívejte se, co všechno pro ně děláme. 

Marek Ztracený

Marek Ztracený

Dlouholetá spolupráce s naším ambasadorem Markem Ztraceným. Podívejte se, co všechno pro něho děláme.

AGRO CS

AGRO CS

Dlouhodobá spolupráce se společností AGRO CS. Podívejte se, co všechno pro ně děláme.

Realizace vánočního večírku pro společnost Autoneum

Realizace vánočního večírku pro společnost Autoneum

Vše bylo naplánované do posledního detailu.

Moët Hennessy

Moët Hennessy

Dlouholetá spolupráce se společností MOËT HENNESSY. Podívejte se, co všechno pro ně děláme.

Pracovní COVID-19 balíček na míru

Pracovní COVID-19 balíček na míru

Sestavíme balíček na míru dle vašich potřeb.

Nabídka antibakteriálních gelů a roušek

Nabídka antibakteriálních gelů a roušek

Volejte nebo pište, pomůžeme i Vám.

Jak se natáčela televizní reklama pro BARTH GO

Jak se natáčela televizní reklama pro BARTH GO

Podívejte se, jak jsme pro nový online auto a moto salon natočili několik reklamních spotů.

Co vám může přinést účast na veletrhu?

Co vám může přinést účast na veletrhu?

POS materiály jsou nedílnou součástí sales promotion.

Vánoční dárky

Vánoční dárky

Nejvyšší čas řešit vánoční dárky pro zaměstnance a obchodní partnery!

VŠECHNY REFERENCE

Chcete pomocí reklamy přivést nové zákazníky?

Kontaktujte našeho reklamního poradce

Adam Burkoň

reklamní poradce

Adam Burkoň