Rozhovor s Josefem Morkesem | BARTH-Go

ROZHOVOR
S JOSEFEM MORKESEM

3_rozhovor_pepa.jpg

Pepo, jsi ve firmě od samého začátku, takže toho dost pamatuješ. Jak se za tu dobu změnila výroba reklamy?

Pamatuji si ještě doby, kdy jsme se jmenovali BARTH – media a k výrobě reklamy měli na dílně jeden plotr a dva techniky. Dnes jsme úplně jiná společnost - s vlastními tiskovými stroji, laminátorem a dvěma plotry. Úměrně tomu rostl i náš tým techniků ve výrobě, který aktuálně čítá sedm kolegů včetně nesmrtelného Jindry Plačka, který je tu se mnou od začátku :).

1_rozhovor_pepa.jpg

Kdo je součástí tvého týmu?

Kolegové, kteří obsluhují tiskové stroje a plotry, technici, kteří instalují vše co vyrobíme. Lepením samolepek počínaje a montáží bannerů a desek konče. Samozřejmě jsme tu ještě já s produkčními Danou a Jitkou, a vše se snažíme naplánovat a zkoordinovat.  Mám štěstí na kolegy, kteří jsou opravdu perfektní tým a bez nich bychom nemohli růst, tak jak se nám to zatím daří. Přesto stále hledáme nové posily (na aktuálně volné pozice se podívejte zde).

 

Co obnáší práce pod tvým vedením?

Práce na čerstvém vzduchu i v dílně, rukama i hlavou a někdy taky pár hodin za volantem. Dnes už působíme nejen v Pardubicích, ale po celé České republice.

2_rozhovor_pepa.jpg

Jaké jsou kapacity výrobního oddělení a vašich „peklostrojů“?

Naše kapacity, co se týče tisku, odpovídají dvěma tiskovým strojům, které někdy jedou 24 hodin denně.

Zatím zvládáme uspokojit požadavky našich zákazníků ve velmi krátké době, ale do budoucna plánujeme ještě vybavení posílit o další “peklostroje“ :)

 

Co všechno tyto stroje a tvoji lidé dokážete vyrobit?

Kromě klasiky, což jsou polepy aut či autobusů, jsme již polepovali snad úplně všechno... Vodní skútry, lodě, letadla, motorky, kola, přilby, hudební nástroje, a nebo třeba laše kalendářů.

4_rozhovor_pepa.jpg

Je v tomto segmentu nějaká „trendovka“?

V současné době jsou největším hitem fototapety, se kterými dokážeme i obyčejný interiér proměnit ve velmi útulné místo.

 

Proč je o fototapety takový zájem?

Největší výhodou je, že vyrobíme fototapetu z jakýchkoli klientem dodaných podkladů, tedy pokud jsou v dostatečné kvalitě nebo naši grafici připraví jedinečný design. Velkou předností námi používaných materiálů je, že se jedná v podstatě o samolepky a tudíž odpadá nepopulární natírání tapet a zdí lepidlem. Například v provedení s matným laminem je výsledný efekt v interiéru opravdu moc pěkný. Při použití fototapet v interiéru odpadá příprava interiéru a jeho následné mytí oproti klasickému malování.

 

A co dělá výrobní ředitel, když zrovna neřediteluje?

Skáče do bazénu, griluje a užívá si čas se svou životní partnerkou Jančou a svými 12letými dvojčaty.


Podívejte se, jak jsme polepovali hudební nástroje pro Marka Ztraceného

Barth

Potřebujete poradit s výrobou a montáží reklamy?

Kontaktujte našeho ředitele výroby

Josef Morkes

ředitel výroby a relizace

Josef Morkes