CETIN (Česká telekomunikační infrastruktura a.s.) spravuje a provozuje největší datovou a komunikační síť pokrývající území celé ČR. CETIN (bývalý Telecom) spadá do skupiny PPF a má sídlo v Praze na Českomoravské ulici – vedle O2 areny.
V rámci dlouhodobé spolupráce se společností CETIN jsme v roce 2018 dodali vánoční předměty pro veškeré jejich zaměstnance. Zaměstnanci měli na výběr mezi luxusním bezpečnostním batohem značky Bobby a cestovním kufrem, který byl vytvořen na míru klientovi a jeho představám. Třešinkou na dortu pak byla implementace samotného loga na přední stranu kufru, které pozvedlo tento praktický dárek o úroveň výš aneb cestování prakticky a stylově.
Co se počtů týče – celkově jsme dodali přes 360 kusů těchto značkových batohů a 860 kusů cestovních kufrů (zásilka dosahovala velikosti přepravního lodního kontejneru velikosti 40` HC).
Ovšem batohy a kufry nejsou to jediné, co jsme pro CETIN v oblasti reklamních předmětů dosud realizovali. Vypíchnout/zmínit můžeme také firemní textil (v roce 2021 více než 2 000 kusů mikin), reklamní předměty pro obchodní zástupce i zaměstnance a neobyčejné eventy. Dále nelze nezmínit nevšední reklamní předměty, standardní předměty i dárkové balíčky – u nás zkrátka zařídíme COKOLIV.
Koncem roku 2019 se společnost CETIN stěhovala ze svého předcházejícího sídla na Olšanské (pověstná telekomunikační věž) do nového sídla na Českomoravské, kde sídlí v novém kancelářském komplexu Beethoven, které je hned vedle O2 areny. Jelikož nové sídlo vždy potřebuje také nové značení, v tomto případě jsme zvolili značení světelnými a 3D logy. Na nové sídlo CETINu jsme vyhotovili a nainstalovali 2 kusy světelných log v délce 8,14 metru / logo. Loga byla vyhotovena z krabicového písma svítícího čelně, písmo svítí v korporátních barvách a je umístěno na podkladové desce, která celé logo drží ve výšce několika desítek metrů. Dále jsme k hlavnímu vstupu vyhotovili a nainstalovali logo, jež je jediným unikátem svého druhu v České republice.
Hliníkové 3D logo o délce 7,7 metru je z přední a zadní strany opláštěné betonovou vrstvou, tudíž je velmi impozantní a zapadá do industriálního stylu celého komplexu. V temných hodinách je logo osvíceno korporátními barvami a nelze jej tak přehlédnout ani v noci.
CETIN, který vlastní telekomunikační infrastrukturu po celé České republice, má jednu obrovskou výhodu – tisíce sloupů a rozvoden, které celou infrastrukturu zajišťují. Jelikož společnost chce, aby lidé věděli, že CETIN zajišťuje „rychlý a stabilní internet“ v rámci celé ČR – marketingové oddělení společnosti nás oslovilo, abychom vymysleli, jak rychle a efektivně za nízkých finančních nákladů tuto kampaň komunikovat prostřednictvím reklamy. Proto nyní dodáváme po celé České republice tisíce bannerů a tisíce nosičů z laminovaného kartonu na sloupy telekomunikačního vedení.
Aby technici společnosti CETIN mohli realizovat své cesty v rámci celé České republiky a spravovat veškerou telekomunikační infrastrukturu, užitková vozidla zkrátka a dobře pro svou práci potřebují.
No a jelikož polepy umíme, asi vás nepřekvapí, že pakliže uvidíte užitkové vozidlo společnosti CETIN – taktéž realizace polepů a jejich aplikace na flotilu vozidel prošla pod našima rukama.
3D samolepky jsme využili jako prostředníka pro označení malých i velkých rozvaděčů po celé ČR, aby bylo zřejmé na první pohled, že vlastníkem je právě společnost CETIN. Za rok 2020 jsme těchto elegantních samolepek dodali téměř 100 000 kusů, takže je dost možné, že jste již některou z nich mohli potkat na svých cestách.
Jako efektivní řešení pro reklamu v terénu na plochách rozvaděčů jsme zvolili návleky na rozvaděče. Celý proces zahrnoval grafickou přípravu, tisk na stretch textilii a šití na míru. Výsledkem jsou originální návleky na rozvaděče jak pro CETIN samotný, tak pro jeho partnery, kterými jsou například O2 nebo T-mobile.
Adam Burkoň
reklamní poradce