Grafička Lenka vytvořila nový styl založený na rukou kreslených prvcích, které se dají jednodušše využít ve všech činnostech firmy. Pro společnost jednoduchá implementace jak do online, offline i outdoor reklamy a pro zákazníka snadno zapamatovatelné a přehledné. Co říkáte, líbí se vám tento směr?
„Se společností BARTH Reklamka spolupracujeme již druhým rokem. Nejprve jsme spolu vytvářeli nový vizuál naší firmy, kde jsme si sjednotili názory, jakým
způsobem se Strojon bude v příštích letech graficky prezentovat. Pak už šlo všechno hladce. Reklamka nám navrhla nové webové stránky, grafiku
zasedacích místností, jídelny, vstupní haly, informačních tabulí, prospektů, vizitek a všech možných reklamních dárků, které z původního vizuálu hezky
vycházejí a vzájemně se doplňují. Se spoluprací jsme spokojení a chceme v ní pokračovat i nadále.„
Kateřina Jeřábková, jednatel společnosti STROJON
Spolupráce započala na konci roku 2019 prosbou zákazníka o vytvoření nového vizuálního stylu společnosti.
Naše grafické studio ručně nakreslilo motiv, který se následně upravil a sestavil v počítači.
Grafika je variabilní a dá se s ní krásně hrát a vytvářet různé kompozice. Je základem pro všechny další produkce společnosti od polepů až po reklamní předměty.
Aby zasedací místnosti nebyly strohé, oživili jsme je nově vytvořeným motivem.
Menší zasedací místnost jsme polepili grafikou vytištěnou na speciální fototapetu. Větší zasedací místnost je obrandovaná pomocí velkoformátových samolepek, které se lepily na dveře vestavěných skříní.
V další etapě jsme vyráběli a v areálu firmy umístili uvítací tabuli a navigační systém. Uvnitř budovy jsme označili dveře jednotlivých místností.
Nezapomněli jsme oživit ani firemní jídelnu pro příjemnější chvíle u oběda. Vše za pomocí kresleného motivu.
V dnešní době patří firemní dresscode k součásti každé pořádné firmy a Strojon nechtěl být pozadu. Vybrali jsme vhodné oblečení a zpracovali vizualizace na potisk několika druhů mikin a triček.
Třešničkou na dortu byly zakázkově vyrobené dva druhy ponožek, které klient daroval svým zaměstnancům a klientům jako originální vánoční dárek.
Grafika byla po menší úpravě použita i na hrníčky k výročí založení firmy. Slavilo se 30 let na trhu, tak chtěla společnost poděkovat svým zaměstnancům a klientům za spolupráci.
Nesměla k tomu samozřejmě chybět ani klasika v podobě propisek s logem.
Tiskoviny potřebuje ke svému podnikání opravdu každý. Vizitka je nedílnou součástí firemní kultury, proto jsme nový motiv aplikovali i na ně. Skvěle Strojon prezentují i nové prospekty a chlopňové desky. Všechny tiskoviny k sobě krásně ladí.
Zakázku jsme klientovi zpracovali od návrhu po výrobu a předání.
Nové webové stránky byly součástí modernizace firmy. Zjistili jsme aktuální potřeby a požadavky klienta, navrhli řešení a po vzájemném schválení jednotlivých kroků vytvořili novou prezentaci. Pracovalo na ní společně online oddělení s grafickým a výsledek je perfektní! No, posuďte sami - www.strojon.cz
Spolupráce s paní Jeřábkovou ze společnosti Strojon s.r.o. je vždy velmi přátelská a na vysoké úrovni. Těší nás pracovat na krásných projektech, které tvoříme od začátku do konce.
Chcete také oživit svoje podnikání novým brandem? Rádi pomůžeme i vám! :)
Jakub Vágner
reklamní poradce