Pro Univerzitu Pardubice a její tři fakulty (zdravotnických studií, ekonomicko-správní, chemicko-technologickou) již několik let zajišťujeme marketingové služby. Tentokrát jsme tvořili kampaň k oslavě 15 let FZS.
Letos slavíme 15 let Fakulty zdravotnických studií Univerzity Pardubice. Vzděláváme odborníky pro nelékařské zdravotnické profese, které jsou nesmírně důležité a potřebné. O to víc jsme chtěli toto sdělení předat široké veřejnosti. Proto jsme se rozhodli pro profesionály z Barth Reklamky a formu této reklamy.
Byla to výborná a flexibilní spolupráce. Dostali jsme komplexní služby od poradenství, přes grafiku, focení, prostory až po online marketing.
Michaela Zákoutská, FZS UPCE
V dnešní nelehké době je velice důležité vychovávat kvalitní nelékařský zdravotnický personál, a přesně to dělají na Fakultě zdravotnických studií Univerzity Pardubice. Tuto informaci chtěli zástupci školy dostat mezi širokou veřejnost ve městě, a proto jsme jako hlavní bod této kampaně zvolili celopolep MHD. A koho jiného umístit na boky, aby polep zaujal co nejvíce lidí? No přeci samotné studenty! Ti velice profesionálně pózovali naší fotografce, aby výsledek byl co nejlepší :)
S kvalitními fotografiemi už vznikal snadno návrh z dílny naší grafičky Lenky. Bylo skvělé, že zadavatel měl velmi jasnou představu o grafice celopolepu. Díky tomu vše proběhlo rychle jen s několika drobnými korekturami ve spolupráci s fakultním PR, a pak už k dokonalému výsledku chybělo jen trocha té přesnosti při zaměřování trolejbusu. Jelikož se jedná o nový model ve vozovém parku Dopravního podniku, musel se celý vůz podrobně zaměřit, aby třeba texty nevycházely do předělů částí karoserie nebo někdo z „modelů nebo modelek“ neměl půl hlavy v otevíracím okénku :)
Finále bylo už jen vytisknuté a připravené pláty dobře napasovat a nalepit na trolejbus. O to se v garážích DPMP postarali naši technici, kteří tento polep dva dny instalovali tak, aby vše sedělo přesně podle schválených náhledů. Takových celopolepů kluci již instalovali desítky, proto vše dopadlo dle očekávání :) Výsledek určitě neunikne žádnému oku v ulicích Pardubic i všude tam, kam speciální trolejbus k příležitosti oslav 15 let Fakulty zdravotnických studií zavede jeho trasa.
S Univerzitou Pardubice spolupracujeme několik let. Za tu dobu jsme pomáhali s grafickými návrhy, focením, pronájmem citylight vitrín, výrobou a instalací různých polepů a výrobou reklamních předmětů.
Taková reklama najezdí ročně cca 60 000 kilometrů po městě a v jeho přilehlých částech. Polepit trolejbus v barvách fakulty byl ten nejlepší prostředek, jak oslovit a dostat se do povědomí potencionálních studentů, kteří MHD hojně využívají.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce