Decathlon – prodejce sportovního zboží nabízející kompletní vybavení všem sportovcům, a to bez ohledu na věk, výkonnostní úroveň nebo preferovaný sport a nejen to… ve firmě také vznikají produkty, které si Decathlon sám navrhuje, vyrábí i testuje. Díky těmto skutečnostem společnost nabízí svým zákazníkům kvalitní produkty za příznivé ceny, což ocení nejedna peněženka a rodinný rozpočet. Poměrně unikátní je taktéž koncept prodejen.
Hlavní motto společnosti Decathlon: „Sport pro všechny, vše pro sport.“
Hlavní motto společnosti Decathlon: „Sport pro všechny, vše pro sport.“
Abyste oblíbenou prodejnu Decathlon v Pardubicích našli bez problémů, vytvořili jsme přehledný navigační systém na sloupech, který vás navede do prodejny snadno a rychle. Výhodou navigačních tabulí je navedení zákazníka nejkratší možnou cestou k cíli. Další přidanou hodnotou je poměrně široký záběr navigační tabule jako samostatného venkovního média. Tabule jsou tedy funkčním naváděcím systémem a současně dokáží zvýšit povědomí o společnosti.
Nejúčinnější reklama na trhu na poli venkovních médií, pakliže vezmeme v úvahu její velikost, investici a dosah, je reklama na vozidlech MHD. Pro zákazníka jsme v rámci spolupráce vytvořili unikátní polep, který ve (sportovním duchu a modro-bílých barvách) upozorňoval kolemjdoucí a cestující na blížící se otevření nové prodejny Decathlon v Pardubicích.
Celému procesu samozřejmě předcházela důkladná příprava a komunikace s klientem, protože spokojený zákazník a efektivní forma reklamy tzv. na míru je pro nás důležitá.
Jelikož jsme výhradním vlastníkem práv na realizaci reklamy na veškerých vozidlech MHD v Pardubicích, zprostředkování pronájmu celopolepu je vždy na domluvě. V případě zájmu jsme schopni realizovat pravidelné dolepy akčních polepů tak, jak klient potřebuje.
V případě, že chce být klient opravdu vidět, nabízíme možnost velkoformátové reklamy. Ve spolupráci s Decathlonem jsme zvolili velkoplošnou reklamu, která oživila budovu na ulici 17. listopadu.
Nejčastěji využívaný nosič venkovní reklamy je billboard a to v Decathlonu dobře vědí. Proto když otevírali pardubickou pobočku, vytipovali jsme několik vhodných ploch a na ně jsme následně umístili grafiku. Jednu plochu mají v dlouhodobém pronájmu a motivy mění dle aktuální potřeby.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce