Jak se natáčela televizní reklama pro BARTH GO | BARTH GO

Jak se natáčela
TELEVIZNÍ REKLAMA PRO BARTH GO

nataceni-videa.jpg

UNIVERZÁLNÍ VIDEO

Autocentrum BARTH na konci roku 2019 spustilo zcela nový a jedinečný webový projekt BARTH-GO.cz. No a protože nový web potřebuje reklamu, tak jsme ji pro Autocentrum BARTH natočili. Dopředu jsme věděli, že spot nebude hraný v reálném prostředí jako třeba na showroomu, ale jelikož se jedná o čistě online projekt, bude spíše interaktivní. Cílem bylo zákazníkům představit a ukázat výhody nového webu. V zadání navíc bylo několik variant pro použití na sociálních sítích, inzertních webech, na YouTube jako preroll a postroll videa atd.

nataceni-videa-2.jpg

NATÁČENÍ VE STUDIU

Natáčení probíhalo v pražském studiu a herecké role se chopil ambasador společnosti Autocentrum BARTH, Pavel Cejnar. Z našich řad jsme si rozdělili tyto role: režisér, asistentka, kameraman, zvukař a zbytek doprovodného týmu. Natáčení probíhalo hladce, ovšem ne tak rychle, jak jsme si představovali, takže jsme po několika hodinách zjistili, že na večeři doma nebudeme. Navíc se v nahrávacím studiu (velké plechové hale) porouchal teplomet zajišťující komfortní teplotu, takže se velká část natáčení odehrávala, vzhledem k nízkým venkovním teplotám, v poměrně chladném prostředí. Ocenit tedy musíme výkon herce Pavla Cejnara, který vše zvládl velmi profesionálně a s úsměvem na rtech.

Technické zajímavosti z natáčení:

  • Video jsme natáčeli v rozlišení 4K – nově vznikající standard pro digitální film.
  • Museli jsme vymyslet a nastavit zrcadlové zobrazení s živým obrazem, aby Pavel Cejnar viděl, na co ukazuje.
  • Natáčeli jsme celkem 5 variant, každou v jiné stopáži.
  • Výstup byl použit pro televizní vysílání a pro internetové kampaně. Všude jsme splnili veškeré technické požadavky.

Cesta k novým spotům tedy nebyla úplně jednoduchá, ale vlastně nás velmi bavila. Natočili jsme spoustu materiálu a byli jsme zvědaví, jak to nakonec dopadne.

Natáčení předcházelo několik verzí storyboardů, kde se vytvářela kreativa a celý příběh.
Složité to bylo v tom, že se vytvářelo několik verzí spotů:

  • 6 sekundová verze jako reklamní spot do České televize.
  • 31 sekundová verze na multimediální kostku na hokej HC Dynamo Pardubice a verze jako pre a postroll na ivysilani.cz České televize a jako reklama na Youtube.
  • 102 sekundová verze na web BARTH-GO.cz, kde se vysvětluje celý produkt a obchodní proces a výhody webu“.
Barth
Barth
Barth

PROHLÉDNĚTE SI FOTKY Z NATÁČENÍ

Image-5
Image-11
Image-12
Image-14

Chcete s námi realizovat něco podobného?

Kontaktujte našeho reklamního poradce

Adam Burkoň

reklamní poradce

Adam Burkoň