Podívejte se, jak jsme pro nový online auto a moto salon natočili několik reklamních spotů, které se následně použily pro
reklamu v televizi, pro PPC kampaně a pro webové stránky.
Autocentrum BARTH na konci roku 2019 spustilo zcela nový a jedinečný webový projekt BARTH-GO.cz. No a protože nový web potřebuje reklamu, tak jsme ji pro Autocentrum BARTH natočili. Dopředu jsme věděli, že spot nebude hraný v reálném prostředí jako třeba na showroomu, ale jelikož se jedná o čistě online projekt, bude spíše interaktivní. Cílem bylo zákazníkům představit a ukázat výhody nového webu. V zadání navíc bylo několik variant pro použití na sociálních sítích, inzertních webech, na YouTube jako preroll a postroll videa atd.
Natáčení probíhalo v pražském studiu a herecké role se chopil ambasador společnosti Autocentrum BARTH, Pavel Cejnar. Z našich řad jsme si rozdělili tyto role: režisér, asistentka, kameraman, zvukař a zbytek doprovodného týmu. Natáčení probíhalo hladce, ovšem ne tak rychle, jak jsme si představovali, takže jsme po několika hodinách zjistili, že na večeři doma nebudeme. Navíc se v nahrávacím studiu (velké plechové hale) porouchal teplomet zajišťující komfortní teplotu, takže se velká část natáčení odehrávala, vzhledem k nízkým venkovním teplotám, v poměrně chladném prostředí. Ocenit tedy musíme výkon herce Pavla Cejnara, který vše zvládl velmi profesionálně a s úsměvem na rtech.
Technické zajímavosti z natáčení:
Cesta k novým spotům tedy nebyla úplně jednoduchá, ale vlastně nás velmi bavila. Natočili jsme spoustu materiálu a byli jsme zvědaví, jak to nakonec dopadne.
Adam Burkoň
reklamní poradce