Když modrá už není dobrá, aneb Woodcote se mění na PRO-DOMA a my rebrandujeme více než 30 poboček po celé republice.
Celý proces rebrandingu byl velice náročný, ale bude to posun kupředu pro celou firmu. Pro tuto akci jsme si vybrali právě BARTH Reklamku, protože s nimi spolupracujeme již od roku 2019 a vždy jsme byli spokojeni. Velká výhoda je, že vše komunikujeme pouze s jedním člověkem – Jakubem Vágnerem.
Katka Šimončíková, specialistka marketingu
Tak tohle jsou otázky, u kterých jejich zodpovězení nechalo vedení společnosti PDO-DOMA na našem specialistovi. Zadání bylo celkem jednoduché – vše modré "převléknout" do červené a ještě interiéry a exteriéry něčím vyšperkovat. Náš poradce Kuba Vágner, který celou realizaci navrhoval a následně dohlížel na plynulý chod realizace, měl opravdu plnoé ruce a hlavu práce.
Třeba jen na pražské pobočce v Libni se jednalo asi o 100 různých cedulek, bannerů, 3D písem, samolepek a nápisů.
Píšeme to snad u každé realizace, zde to ale platilo dvojnásob. Celkem jsme realizovali asi 30 poboček a na každé se prováděly jiné realizace a montáže. To vše zkoordinovat byl nadlidský úkol, který zabral několik týdnů příprav. Zapojeni byli snad všichni v Reklamce - od grafiků počínaje, přes tiskaře až po naše šikovné techniky. Vše ale proběhlo hladce a teď můžou v PRO-DOMA říkat "červená je dobrá".
A jak to celé probíhalo se můžete podívat ve dvou krátkých videích ze série Reklamka TV, které jsme pořídili an jedné z akcí.
Jakub Vágner
reklamní poradce