Marketing ve službách zdraví | BARTH GO
Barth

Nemocnice Pardubického kraje - marketing ve službách zdraví

zig_zag-1.jpg

Zlepšení orientace a identity

Ve spolupráci s nemocnicí Pardubického kraje jsme se zaměřili na komplexní brandování klíčových prostor nového pavilonu urgentního příjmu a chirurgických oborů a také jejich lékáren.

 Modernizovali jsme nejen vizuální identitu uvnitř i vně budov, ale také kompletně aktualizovali venkovní značení a navigační mapy. Tím jsme nejen usnadnili orientaci pacientům a návštěvníkům, ale přispěli i k profesionálnímu vzhledu celého areálu, který podporuje snadnější přístup k důležitým službám.

zig_zag-2.jpg

Reklamní předměty, které dávají smysl

Díky doplnění o reklamní předměty jsme posílili vztah mezi nemocnicí a veřejností. Zvolili jsme náplasti s logem nemocnice, antistresové míčky ve tvaru srdce a další praktické drobnosti, které jsou nejen funkční, ale zároveň symbolizují péči a podporu.

Tyto detaily podtrhují humanitní přístup nemocnice a posilují její pozici v povědomí veřejnosti jako důvěryhodné a moderní instituce.

reference-nemocnice-26
reference-nemocnice-22
reference-nemocnice-28
reference-nemocnice-27
reference-nemocnice-29
reference-nemocnice-30
reference-nemocnice-32
reference-nemocnice-31
reference-nemocnice-20
reference-nemocnice-24
reference-nemocnice-17
reference-nemocnice-21
reference-nemocnice-25
reference-nemocnice-9
reference-nemocnice-23
reference-nemocnice-1
reference-nemocnice-16
reference-nemocnice-13
reference-nemocnice-10
reference-nemocnice-11
reference-nemocnice-12
reference-nemocnice-14
reference-nemocnice-15
reference-nemocnice-18
reference-nemocnice-19
reference-nemocnice-7
reference-nemocnice-8
reference-nemocnice-6
reference-nemocnice-3
reference-nemocnice-4
reference-nemocnice-5
reference-nemocnice-2

Pomáháme s brandingem

Kontaktujte našeho specialistu

 Adam Burkoň