Teleflex | BARTH GO
Barth

TELEFLEX

REFERENCE ZÁKAZNÍKA

S Barth reklamkou spolupracujeme již dlouhá léta. Víme, na co se můžeme spolehnout a co očekávat. Letos naše společnost slavila 25 let na trhu práce, a tak nás čekaly menší oslavy s přihlédnutím ke covidové situaci v Česku.

S panem Ceralem jsme řešili polep budovy a vnitřních prostor, kdy velice flexibilně a téměř za pět minut dvanáct dokázal zorganizovat veškeré práce od grafiky po vlastní nalepení. A výsledek? Nad očekávání, naše vnitřní prostory dostaly nový kabát a pracovní prostředí je tak mnohem veselejší a nám díky povedenému grafickému zpracování uteče pracovní doba mnohem rychleji.

S Reklamkou také spolupracujeme na on-line kampaních, díky které se nám daří získávat nové zaměstnance v této složité době. Sami aktivně přicházejí s novými nápady, jak zaujmout veřejnost, když nám už chybí inspirace. Těšíme se na další spolupráci i příští rok.

Štěpánka Soukupová, HR Generalist

city-light-vitrina-teleflex.jpg

CO JIŽ MÁME SPOLEČNĚ ZA SEBOU?

Se společností Teleflex spolupracujeme již od roku 2015. Jak jsme pro ně polepovali autobus, instalovali citylight vitríny, organizovali dětský den nebo jaké dárky obdrželi jejich zaměstnanci, jste si již mohli přečíst v tomto článku - TELEFLEX. Na všech těchto věcech nadále pracujeme. Jak ale přivádíme potencionální zaměstnance, se dozvíte dále v textu.

zig_zag-1.jpg

NÁBOROVÉ KAMPANĚ ONLINE?

Velký podíl náborových kampaních se odehrává na webech a sociálních sítích. Teleflexu jsme pomocí reklamy na internetu získali přes 1 680 potencionálních uchazečů o práci a to jen za rok 2021. Dobrým cílením na Googlu, Seznamu a Facebooku navíc dosahujeme dobrých výsledků, které velice snadno měříme a klientovi zasíláme v přehledném reportu. Tím máme přesný přehled o tom, co funguje a co je naopak potřeba pozměnit. Perfektně zaujmou v záplavě reklamních sdělení v online světě PPC bannery formou videí, které jsme natočili a zpracovali. Podívat se na ně můžete zde.

zig_zag-2.jpg

OUTDOOR TAKÉ POMŮŽE

Většinou je dobré, pokud se náborové kampaně na internetu podpoří i nestárnoucí klasikou – venkovní reklamou. Vytipovali jsme linky dálkových autobusů, kde byl potenciál oslovení nových zaměstnanců a ty jsme také polepili. Dalším komunikačním kanálem byly citylight vitríny, které jsou také klasickým způsobem, jak oslovit kolemjdoucí nejen v centrech měst.

zig_zag-3.jpg

KDYŽ KAMPANĚ FUNGUJÍ

Je mnoho způsobů jak dokážeme přivést žadatele o vámi nabízené pracovní pozice. Ne každý se ale hodí na všechno, proto je potřeba s klientem vždy najít cestu, jak správně zacílit právě na toho "nového zaměstnance". A pokud vybudujete skvělý tým, musíte si ho také udržet. Třeba díky malým dárkům jako jsou PF perníčky nebo hrníčky, bločky a další reklamní předměty, kterými všem dokážete, že na ně myslíte a vážíte si jich.


teleflex-6
teleflex-7
teleflex-5
teleflex-3
teleflex-2
teleflex-8
teleflex
teleflex-4

Chcete s námi realizovat něco podobného?

Kontaktujte našeho reklamního poradce

Zdeněk Ceral

reklamní poradce

Zdeněk Ceral