Cinestar je jednou z nejvíce rozšířených sítí multikin v Česku, kde působí od roku 2001. A my jsme moc hrdí na to, že jsme jim mohli navrhnout a zrealizovat kolekci pro zaměstnance ve vesmírném vizuálním stylu.
Úkol od klienta zněl jasně, navrhnout komfortní a zároveň reprezentující uniformy pro brigádníky a zaměstnance Cinestaru v korporátních barvách. A protože těch není zrovna málo, mohli jsme jít cestou zakázkového textilu, kde se fantazii meze nekladou.
Začali jsme s prvními návrhy, mezi kterými byly v prvním kole polokošile. Ty jsou střihově elegantní, ale zároveň velmi pohodlné. Navrhli jsme více než 9 dámských i pánských polokošil lišících se jak barevnými kombinacemi, tak potiskem, vycházejícím z jejich korporátní identity v různém rozsahu.
Dámské a pánské košile byly další etapou našich návrhů. Vzhledem k rozsahu zakázky jsme si mohli dovolit navrhnout i vlastní látku, ať už zakázkově barvenou nebo potištěnou vzorkem v podobě malých planetek. Klient si tedy mohl vybrat celkem ze tří variant včetně tkaniny se speciální vazbou oxford.
Návrhy uniforem jsme doplnili o autentické jmenovky, vyrobené z dibondu, které se zatím nerealizovaly.
Nedílnou součástí textilu je i dobře zvolený střih a materiál, aby uniformy byly pohodlné. U pánských košil jsme sice zvolili klasický dlouhý rukáv, pohráli jsme si s barevnými légami i manžetami a límeček doplnili o takzvané – BD zapínání.
U dámských košil jsme zvolili slušivý rozhalenkový střih a ¾ rukávy, které jsou pro dámy i slečny pohodlnější a také vytvoří jednoduchý, ale zajímavý efekt s barevně odlišenou, ohrnutou manžetou.
Zakázkově barvené a potištěné knoflíčky, tkané textilní labely, barevné prošití, výšivka či potisk, na tom všem záleží, aby byl textil co nejvíce autentický, a tedy i klientovi na míru. Přesvědčte se sami níže, co takový detail s textilem udělá.
Realizace tohoto projektu byla výzvou po všech stránkách – expedovali jsme celkem 5 842 kusů na zakázku vyrobeného a obrandovaného textilu ve 4 různých druzích a velikostech. Zásilky jsme doručili na 12 poboček Cinestaru po celé České republice. Logistické plánování bylo klíčové, aby každý kus dorazil včas a přesně tam, kam měl, což vyžadovalo důkladnou koordinaci a pečlivou přípravu každé jednotlivé expedice.
HVĚZDNÉ FINÁLE
V jednoduchosti je krása. U klienta zvítězila zakázkově barvená látka a to jak u košil, tak polokošil – vesmírně hluboká modrá jako hlavní barva a hvězdná magenta jako barva doplňková. Obě barvy byly definované dle korporátních barev Cinestar a textilního vzorníku PANTONE. Výroba zakázkových uniforem je sice časově náročnější vzhledem k přípravě, vzorování a testování materiálů, ale výsledkem je originální a autentický dresscode.
Veronika Kropáčová
produkční, specialistka reklamního textilu