Český internetový prodejce Vivantis sídlí ve východočeské Chrudimi a dodává odsud do 6 zemí Evropy. V e-commerce působí od roku 2001 a zaměřuje se na prodej parfémů, kosmetiky, hodinek, šperků, módy a produktů pro zdraví. Společnost dosahuje miliardových obratů a měsíčně její weby navštíví okolo 2 milionů návštěvníků. S Vivantisem rádi spolupracujeme, pocházíme ze stejného regionu a sdílíme společné hodnoty.
Ať už otevíráme novou výdejnu, nebo spouštíme kampaň, s každou takovou akcí souvisí obří hora práce nejen v našem online prostředí, ale i v offline. Na to první jsme machři, ale na to druhé potřebujeme spolehlivého partnera, a tím je pro nás právě společnost BARTH Reklamka. Díky nim ožívají naše vizuály na billboardech po celém regionu, na autobusových zastávkách, v našich výdejnách a na dalších plochách. Svěřujeme jim i tisky našich katalogů a letáků pro zákazníky, které vkládáme do objednávek. Vymazlené reklamní předměty a vizitky, kterými těšíme nejen naše zaměstnance, ale i naše partnery, jsou k tomu všemu třešničkou na dortu. Každý projekt, do kterého se společně vrhneme, je vždy včas zhotovený a obě strany jsou spokojené. Výjimečné spolupráce si vážíme a určitě v ní budeme i nadále pokračovat. Děkujeme.
Monika Sivák Špryňarová, Content Operation Manager
Začátek spolupráce vznikl požadavkem společnosti Vivantis na budování povědomí o značce přímo v Chrudimi. Díky tomu jsme mohli nabídnout naše outdoorové plochy, na kterých jsme postupně vyvěšovali různé motivy. Jelikož si zákazník vytváří grafiku přímo, na naší straně jsme realizovali tisky a výlep billboardů.
Vivantis ale není jen eshop, ale v současné době také disponuje třemi výdejnami. Jedna je v Praze a druhá, z brusu nová, v Pardubicích. Pardubická výdejna se stala tak trochu naším dítětem, protože těch prací jsme zde odvedli spoustu. Vše začalo tím, že jsme museli zneprůhlednit okna a dveře, aby byl dostatek soukromí na rekonstrukci. Proto jsme na tyto skleněné plochy nalepili potištěné pískované fólie. Během stavebních prací jsme měli čas na výrobu podsvícených i nepodsvícených 3D log, a lightboxů, které jsme následně nainstalovali. Den před samotným otevřením jsme strhli pískované fólie a provedli finální branding – tzn nalepili povinné údaje o provozovně a především na velké skleněné plochy nalepili tepelné transparentní fólie proti slunečnímu záření.
Jelikož jen samotná výdejna v dnešní době nezajistí dostatečný přísun zákazníků, podpořili jsme ji z naší strany také outdoorovou reklamou. V Pardubicích jsme vytipovali vhodné plochy pro umístění billboardů a citylight vitrín a na ně umisťovali aktuální motivy. Další formou podpory byl tisk a roznos letáků ve vzdálenosti 10 km od Pardubic.
Jednou z hlavních našich činností je spolupráce na dodávce tiskovin. Zákazníkovi jsme dodali již přes milion různých tiskovin. Ať už katalogů v obvyklém formátu A4 obsahující například výroční zprávy, katalogy ve formátech A5 pro divize vivantis.cz či prozdravi.cz, katalogy ve formátu 21x21cm, letáky A5 pro rozesílku, ale samozřejmě také vizitky se zlatou ražbou, chlopňové desky, DL obálky s potiskem a mnoho dalšího.
Reklamní předměty jsou i zde nedílnou součástí naší spolupráce. Za poslední dobu jsme zvládli zpracovat například lanyardy, hrníčky, tužky.